سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام حذفی فوتبال؛

پرسپولیس - استقلال / نبرد در نود و ششمین دربی پایتخت پس از جدال لفظی

دربی ۹۶ بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در نود و ششمین بازی دربی در  مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، امروز از ساعت ۱۹:۴۵در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

دربی سرخابی‌ها همواره  از حساسیت خاصی برخوردار بوده است. به همین علت امروز روز مهمی برای فوتبالدوستان و هواداران این ۲ تیم  به شمار می‌آید و شاهد اوج هیجان و جذابیت در دربی جام حذفی خواهیم بود.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس قبل از بازی دربی برابر حریفان خود در لیگ برتر به برتری رسیدند. به همین علت با روحیه بالا پا به زمین مسابقه می‌گذارند، اما صدور بیانیه‌ها و درگیری لفظی بین اعضای این ۲ تیم باعث شده است که دربی ۹۶ تحت تاثیر حاشیه‌ها قرار بگیرد.

با توجه به این که این دربی حذفی است، باید یک تیم برنده بازی شود و هر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس  تلاش می‌کنند که رقیب دیرینه خود را شکست بدهند و دل هواداران را شاد کنند.

وضعیت جدولی سرخابی‌ها در جدول رده بندی لیگ برتر به صورتی است که تیم  استقلال جایگاه سومی خود را تثبیت کرده و شانس چندانی برای کسب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ندارد. به همین علت  آبی پوشان نگاه ویژه‌ای به دربی حذفی دارند تا بتوانند با برتری برابر رقیب سنتی خود به مرحله نیمه نهایی صعود کرده و یکی از بخت‌های مسلم برای قهرمانی در جام حذفی باشند.

از آن طرف، شاگردان گل محمدی در کورس رقابت با سپاهان برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر فوتبال هستند و به خوبی می‌دانند در صورت شکست در دربی حذفی کارشان در بازی‌های باقی مانده لیگ برتر سخت می‌شود و امکان دارد دچار لغزش شوند و قهرمانی را از دست دهند.

یحیی گل محمدی مدتی پیش با مطرح کردن بحث هوچی گری رقیب باعث شد که تنش‌ها بین اعضای استقلال و پرسپولیس قبل از دربی به اوج خود برسد و شکوری و فریاد شیران حسابی از خجالت هم درآمدند. علاوه بر این، باشگاه استقلال از گل محمدی به خاطر اظهاراتش شکایت کرد و از آن طرف هم گل محمدی قصد دارد این کار را انجام دهد و از آبی پوشان شکایت کند.

نتیجه دربی پایتخت برای فرهاد مجیدی از اهمیت خاصی برخوردار است. به همین علت ظاهرا او برای این بازی ۵۰ میلیون تومان پاداش تعیین کرده است تا بازیکنان شارژ روحی و روانی شوند. از آن طرف هم مدیران پرسپولیس قول دادند قبل از دربی بخشی از مطالبات اعضای تیم را بدهند تا آن‌ها با روحیه بالا به مصاف آبی پوشان بروند که به عهد خود وفا کردند.

دربی حذفی  بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و به طور حتم نبود هواداران سرخابی در ورزشگاه آزادی احساس خواهد شد و از جذابیت بازی می‌کاهد.

کمال کامیابی نیا و عیسی آل کثیر مصدومان پرسپولیس هستند، اما این احتمال وجود دارد که آل کثیر بتواند تیمش را در دربی پایتخت همراهی کند. از آن طرف، تیم استقلال مصدومی ندارد و فقط میلیچ را در اختیار ندارد و وضعیت دیاباته هم مشخص نیست.

علیرضا فغانی، داور بین المللی کشورمان بعد از پایان بازی‌های لیگ استرالیا به ایران آمده است و قضاوت دربی حذفی را بر عهده خواهد داشت.

مسیر راه یابی سرخابی‌ها به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

شاگردان مجیدی با پیروزی برابر تیم‌های لیگ برتری پیکان و ذوب آهن به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رسیدند و حریف پرسپولیس در این مرحله شدند. در آن طرف، سرخپوشان پایتخت کار آسانی نسبت به رقیب دیرینه خود داشتند و با برد برابر مس نوین کرمان و شاهین بندر عامری، تیم‌های لیگ دسته دوم به این مرحله راه یافتند.

جدال گل محمدی و مجیدی به جذابیت این بازی می‌افزاید و باید دید کدامیک برنده دربی ۹۶ می‌شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶
در انتظار بررسی: ۰
علیاری
۲۳:۰۲ ۲۴ تير ۱۴۰۰
کهنسالان لنگی آقایان درخشان ، قلیچ ، عبدی ، حلالی ، و... برد لنگیا برابر استقلال قهرمان در جام حذفی را خدمتتان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم ،
پیش بینیهایتان مستدام باد ،
محمد
۱۹:۱۸ ۲۴ تير ۱۴۰۰
پرسپولیس امروز حسینی و عیسی رو نداره اما
با قدرت تمام برنده میشه
رنگ آبی فقط برازنده ی کیسه ست
و سرخ برنگ پرچم برنم افتخار و پیروزی
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۴ تير ۱۴۰۰
چرا بازی رو گذاشتند ۲۰ دقیقه به نماز
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۴ تير ۱۴۰۰
مشخصه وقت صرف میشه هزینه صرف میشه..‌‌.اخرش مساوی
محمدصالح
۱۷:۵۳ ۲۴ تير ۱۴۰۰
جام حذفی مساوی نداره.
مهری
۱۸:۵۴ ۲۴ تير ۱۴۰۰
بازی خذفیه
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۴ تير ۱۴۰۰
بازی که نتیجش مشخصه چه ارزش دیدن داره استقلال امروز می‌بره تمام همه میدونن استقلال می‌بره اونم به کمک داور اینا همش پول مردم رو میگیرن میخورن مردم هم ساده هستن آخه بکینمیاد بگه استقلال ببره یا نبره جیبه من و تو پر میشه استقلال امسال 160میلیارد تومان از بیت المال گرفت چی کرد مثلا بزور از گروهش صعود کرد ببینید مردم 160میلیارد خیلی پول بعضی ها نون شب ندارن بیدار شین خواهش میکنم بیدار شین ای کاش آخه این همه پول میگیرن پرچم ایران رو بالا ببرن بدترآبروی ایران رو میبرن باز پرسپولیس تا فینال رفت دمش گرم تیم عربستانی روهم شکست داد و عرب ها ضایع شدن اما واقعا 6تا از العیین امارات گل بخوری بعد پرو پرو بگی متخصصه آسیایم نظرم من اینه جمع کنید این فوتبال مسخرتون رو فقط میخواید مردم رو سرگرم کنید مردم بیدار شید!!!
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۴ تير ۱۴۰۰
تنها افتخار کیسه رویارویی با سرورش پرسپولیسه حتی اگه به سوراخای لوگش اضافه شه
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۴ تير ۱۴۰۰
فغانی وطن فروش که از ایران رفته بود؟! باز حالا دست از پا درازتر برگشته و فدراسیون هم براش فرش قرمز پهن کرده
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۴ تير ۱۴۰۰
از استقلالی های عزیز خواهش میکنم دخالت نکنن تو باشگاه لنگ


هر چی ( حاج مرتضی فنونی زاده) میگه اون درسته
مجتبی
۱۲:۴۸ ۲۴ تير ۱۴۰۰
من یه جوان 30 ساله خیلی فوتبالی هستم و رقابت های اروپایی دنبال می کنم و اصلا از لیگ ایران هیچ لذتی نمی برم و تازه حالم هم بهم میخوره نمیدونم این استقلال و پرسپولیس چی هستن ملت ما خودشون رو سرش بازی ها شون می کشن بازهای قهرمانی آسیا یه بار نشد قهرمان بشن آدم دلش خوش بشه حالا بازی دربی مردم ما یه جوری حرف میزنن انگار ال کلاسیکو اسپانیا هستش خنده آور بقرآن یه مشت پول بادآورده از جیب این ملت بیت المال میدن به یه مشت فوتبالیست آماتور که اصلا آماتور نمیشه گفت بعدش میگن تو اروپا پول هایی رد بدل میشه قرداد های باشگاه های ایران ناچیز یکی نیست بگه بابا اونجا پول آنچنانی می گیرن بازیکن های خارجی بازی های آنچنانی میکنن اینجا الان بهترین تیم ایرانی میگن پرسپولیس چند پاس سالم می تونن بهم بدن تو یه نیمه یا استقلال و بقیه تیم های ایرانی واقع چند پاس سالم می تونن بهم بدن یا پاس بلند تو عمق بدن مهاجم این تیم ها مثلا یه استارت انفجاری بزنن توپ رو سر ضرب گل کنن یادمه کریستین رونالدو تو یونتوس یه پاس تو عمق دادن پشت 18 قدم توپ بدون اینکه زمین بخوره سر ضرب گل زد بله این که امسال رونالدو پول میلیارد یورویی میگیرن ولی تو لیگ ما تو یه بازی 100 پاس سالم متوالی نمی تونن تو 90 دقیقه که هیچ تو 1000 دقیقه بهم بدن
بشات
۱۳:۲۳ ۲۴ تير ۱۴۰۰
واقعا
دمت گرم
پول ملت را میریزند تو جیب یه عده مفت خور
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۴ تير ۱۴۰۰
احسنت بر شما منم با نظرت کاملا موافقم
حسام
۱۶:۰۲ ۲۴ تير ۱۴۰۰
یعنی فقط طرفدار فوتبال خارجی
تیم های خارجی و سطح اول
و بازیکنان تراز اول باشیم
!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این چه حرف غیر منطقیه
یعنی طرفدارانی تیم های دیگه هیچ
بعضی ها تعصب دارن به تیم های مورد عذابشون حتی اگه بهترین نباشه
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۴ تير ۱۴۰۰
احسنت منم‌ موافقم
مهری
۱۸:۵۷ ۲۴ تير ۱۴۰۰
برادر هم وطن موافقم
فوتبال ایران
فوتبال دلال ها
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۴ تير ۱۴۰۰
توی این گرونی و بیکاری حوصله دارید آخه بازی که از قبل معلومه نتیجه اش به چه دردی می خوره خدا وکیلی خیلی ها که برای تماشای بازی میرن فقط میخان خودشون رو خالی کنن
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۴ تير ۱۴۰۰
جالبه غیر استقلال سپاهانیها و تراکتوریها و خوزستانیهام ازتون متنفرن... هر جا میرین از خجالتتون در میان. خخخخخ
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۴ تير ۱۴۰۰
هر که بامش بیش ، برفش بیشتر
A++
۱۱:۲۶ ۲۴ تير ۱۴۰۰
ذمان از دل پر خخخخخخ
بکوری چشمتون۵ قهرمانی متوالی هم رقم میخوره و۶/۷/۸/۹و همینجوری ادامه پیدا میکنه

امروزم که میدونید مثل همیشه با سرور و اربابتون بازی دارید
منتظر باشید گریه کنید خخخخخ
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۴ تير ۱۴۰۰
اگه پاپا مسعود تون بره سوم شدین بعدش .. ستاره بزنید.
بهA++
۱۴:۱۲ ۲۴ تير ۱۴۰۰
خوب از تیمی حکومتی انتظاری از این بیش نیست
در ضمن عمو جون تو برو مشقاتو بنویس تو رو چه به این چیزا
نامشخص
۱۰:۴۵ ۲۴ تير ۱۴۰۰
گلات از آنچه می بینید و فکر می کنید به شما نزدیکتر است
دنا
۱۰:۴۱ ۲۴ تير ۱۴۰۰
بیت المال بی صاحب را برا خودتون تقسیگ کنید و بخورید ولی مطمین باشد قیامتی هست و از حلقوم همتون بیرون خواهد اومد
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۴ تير ۱۴۰۰
خدایا سلطانی فر از لنگ نگیر.
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۴ تير ۱۴۰۰
خدایا هوچیگری راازکیسه کش هانگیر.
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۴ تير ۱۴۰۰
خدایا فرناز رو از کیسه نگیر، اگه کیسه ببازه بازم فرناز قهر میکنه و استعفا میده؟خخخ. چقدر یه نفر باید حقیر باشه که از تیم بره و باز یه ماه باید دست از پا درازتر برگرده
artemis
۰۹:۴۸ ۲۴ تير ۱۴۰۰
آقا یکی به ما بگه تو این وضعیت اقتصادی و بی عدالتی درآمدی... مگه یک فوتبالیست چکار میکنه که این همه پول و پاداش بگیره؟؟؟؟؟
واقعا این پولا از کجا میاد؟؟؟؟
فوتبالیست با بیست سال سنش دیپلم ناقص تازه سه ساله فوتبالیست شده هم خونه داره هم ماشین داره هم زن داره هم سگ داره هم به لطف مربی و باشگاه یه گل میزنه 50 میلیون پاداش میگیره...
واقعا وقتی اینارو میبینم از زندگی ناامید میشم...
خوشبحالشون....
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۴ تير ۱۴۰۰
تازه اینا همه از بیت الماله یعنی جیب من و تو......
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۴ تير ۱۴۰۰
سلطانی فر : هر ۱۰ حمله لنگ به سالار یه ستاره میتونین اضافه کنین. کی به کیه من وزیر ورزشم من باید بگم. باید ستاره هاتون از استقلال سالار بیشتر باشه. میخوایین هر ۱۰ تا پاس صحیح یه ستاره بزنید اقا یحیی?
حسین
۱۸:۳۷ ۲۴ تير ۱۴۰۰
اصلا کاری ندارم چی نوشتی فقط
استقلال چی؟؟؟؟
سالار؟؟؟
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۴ تير ۱۴۰۰
حفظ سلطانی فر از ترابی مغانلولو عیسی ال صغیر نوراللهی امیری و عالیشاه واجبتر برای لنگ...
سلطانی فر نباشه لنگ برای ۱۰ می جدول باید بجنگه
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۴ تير ۱۴۰۰
#مرگ بر رئیس مافیا
#مرگ بر مهندسی لیگ
#مرگ بر فساد
#مرگ بر لنگ
رسول
۰۹:۳۴ ۲۴ تير ۱۴۰۰
چقدر به خودت بد وبی راه گفتی بیشتر از این لایقت هست دوپینگی ها" کیسه کش ها هوچی گرها و بی اصل و نصب ها. صاحب ستاره های امجدیه و صاحب ستاره تاج. از خودتان چی دارین اونو بگو.
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۴ تير ۱۴۰۰
لنگ سوراخه
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۴ تير ۱۴۰۰
#بابامسعود کجایی،بچه هات دارن یتیم میشن.