سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بهزیستی استان یزد:

مددجویان تحت پوشش بهزیستی یزد صاحب خانه شدند

عطابخش گفت: همزمان با سراسر کشور ۴۷ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی یزد واگذار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی محمد عطابخش مدیرکل بهزیستی استان یزد همزمان با چهل و یکمین سال تاسیس بهزیستی و در دومین روز از گرامیداشت این هفته در آیین واگذاری مسکن معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی، گفت: در سراسر کشور دو هزار و ۷۵ خانه ساخته و تکمیل شده است و به مددجویان تحویل داده می‌شود که سهم استان یزد ۴۷ واحد است که صبح امروز آیین واگذاری این واحد‌ها از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

او افزود: از این ۴۷ واحد مسکونی، ۲ واحد مسکونی مربوط به خانوار‌های حداقل دو عضو معلول و مابقی برای سایر خانواده‌های تحت پوشش است.

عطابخش  ادامه داد: این ۴۷ واحد مربوط به ۸ شهرستان استان است که ۱۷ پروژه در شهرستان میبد، ۱۲ پروژه در شهرستان یزد، ۶ پروژه در شهرستان اردکان، در شهرستان‌های بافق و خاتم هر کدام ۳ پروژه و در شهرستان‌های اشکذر، بهاباد و تفت هر کدام ۲ پروژه به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل بهزیستی استان یزد تصریح کرد: این مسکن‌ها در قالب خود مالکی بوده که با سهم آورده مددجویان و کمک بهزیستی ساخته شده است.

او گفت: از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۹ تعداد دو هزار و ۸۰۶ واحد مسکونی به جامعه هدف (معلولین و زنان سرپرست خانوار) واگذار گردیده است.

مدیرکل بهزیستی استان به ۵ هزار ۶۲۱ خانوار فاقد مسکن تحت پوشش بهزیستی اشاره کرد و گفت: از این تعداد چهارصد و ۱۹ خانوار دارای حداقل دو عضو معلول هستند.

عطا بخش در پایان یادآور شد: در حال حاضر دویست و ۸۲ واحد مسکونی به صورت خودمالکی یا در قالب تفاهم نامه‌ها در حال ساخت است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۲۱:۳۱ ۲۴ تير ۱۴۰۰
فکری به حال طرح اقدام ملی مسکن کنید یکساله 40 میلیون گذاشتیم مصالح 4 برابر شده
محمد
۲۰:۳۰ ۲۴ تير ۱۴۰۰
فکری واسه طرح اقدام ملی مسکن کنید مصالح ساختمانی از یک سال پیش تا به حال 4 برابر شده من یکساله 40 میلیون گذاشتم بانک مسکن که اعلام کردید اما خبری از نقشه طرح هم نیست
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۴ تير ۱۴۰۰
مواظب باشند خانه هایش مثل مسکن مهر نباشد