سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحمانیان :

کرونا ۲۱۲ جهرمی را به کام مرگ کشاند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: امروز یک جهرمی قربانی کرونا شد تا تعداد فوتی‌های این بیماری در این شهرستان به ۲۱۲ نفر برسد.

محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم  در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با ابراز نگرانی از اینکه شهرستان جهرم در بحران است، گفت: امروز یک بیمارکرونایی جان باخت و شمار تلفات کرونا در جهرم به ۲۱۲ نفر رسید.

او از شناسایی ۶۳ مورد جدید ابتلا به کرونا در شهرستان‌های جهرم و خفر خبر داد و افزود: تعداد کل موارد مثبت تا به امروز را ۱۸ هزار و ۴۲۷ نفر اعلام کرد.

 رحمانیان همچنین تعداد کل بیماران در قرنطینه را ۶۵۸ نفر و تعداد کل بیماران بهبود یافته را ۱۷ هزار و ۴۹۷ نفر اعلام کرد و ادامه داد: ۸۹ بیمار در بخش‌های کرونای بیمارستان پیمانیه بستری هستند و از این تعداد، ۸۵ بیمار در بخش عمومی و ۴ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

او تاکید کرد که گروه‌های سنی بالای ۶۵ سال برای دریافت واکسن عجله کنند و برای دریافت واکسن لازم است مشخصات خود را در سامانه وزارت بهداشت ثبت کنند.

رحمانیان اظهار کرد: شیوع ویروس دلتا در استان‌های جنوبی بسیاری را درگیر بیماری کرده است. سرعت انتقال این ویروس ۳ برابر نوع جهش یافته‌های دیگر است. این شرایط لزوم رعایت اصول بهداشتی را دو چندان می‌کند و از شهروندان می‌خواهیم تا از مسافرت بخصوص به استان‌های جنوبی بپرهیزید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم بیان کرد: کادر بهداشت و درمان جهرم به خصوص پزشکان و پیراپزشکان بیمارستان پیمانیه با شرایطی بسیار وخیم روبرو هستند با رعایت هشدار‌ها یاریشان کنیم.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.