سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غیبت ستاره‌های ژیمناستیک در المپیک توکیو

۲ دارنده مدال های طلای مسابقات ژیمناستیک المپیک به دلایل مختلف در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو غایب خواهند بود.

 

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اولگ ورنیائف از اوکراین و جورجیا ویلا از ایتالیا برندگان مدال‌های طلای رقابت‌های ژیمناستیک بنا به دلایل مختلف در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور نخواهند داشت.

ویلا بانوی ۱۸ ساله ایتالیایی که در رقابت‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ در بوینس آیرس آرژانتین سه مدال طلا و یک نقره کسب کرد، به دلیل مصدومیت نمی‌تواند کشورش را در رقابت‌های المپیک توکیو همراهی کند. این ورزشکار جوان در رقابت‌های ملی ایتالیا در ناپل که طی روز‌های ۱۰ و ۱۱ جولای برگزار شد از ناحیه مچ پا آسیب دید.

با توجه به این آسیب دیدگی حضور ویلا در رقابت‌های المپیک توکیو در هاله‌ای از ابهام بود، اما فدراسیون ژیمناستیک ایتالیا تایید کرد که او قادر نیست در توکیو به رقابت بپردازد.

ویلا در المپیک جوانان در بخش تمام اسباب، خرک و حرکات زمینی به مدال طلا دست یافت و در بارفیکس مدال نقره گرفت.

علاوه بر این، اولگ ورنیائف ۲۷ ساله اوکراینی که در مسابقات ژیمناستیک المپیک ریو ۲۰۱۶ مدال طلای مردان را در بخش پارالل به دست آورد به دلیل ارتکاب به دوپینگ نمی‌تواند در المپیک توکیو حضور داشته باشد.

نام این ورزشکار برای حضور در تیم ملی ژیمناستیک اوکراین اعلام نشد. او  به دلیل استفاده از داروی ضد حمله قلبی ملدونیوم که سال ۲۰۱۶ در فهرست مواد ممنوعه آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) قرار گرفت، چهار سال از حضور در مسابقات محروم شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.