سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح‌های پیش بینی شده برای نصب و راه اندازی مولد‌های برق

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گفت : اجرای طرح‌های پیش بینی شده برای نصب و راه اندازی مولد‌های برق اضطراری و ارتقای ضریب امنیت و ایمنی در اماکن دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کرمعلی زارعی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گفت : کارگروه یکی از موفق‌ترین عملکرد‌ها را در بحث پیگیری و انجام وظایف، پاسخگویی به موقع به مکاتبات و پیگیری هزینه کرد ۲ درصد اعتبارات بند "‌ی " تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کشور از منابع داخلی به خود اختصاص داده و جای تقدیر دارد.

او گفت : انتظار می‌رود سایر کارگروه‌های تخصصی ذیل شورای پدافند غیر عامل استان به منظور اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل به ویژه در زمینه خرید و راه اندازی مولد‌های برق اضطراری، ارتقای ضریب امنیت و ایمنی اماکن اهتمام ویژه بعمل آورند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان از سایر اعضای کارگروه خواست مشابه اداره کل جهاد کشاورزی در راستای اجرای طرح‌های پیشنهادی پدافند غیرعامل مربوط به هریک از دستگاه‌های مربوطه، اقدامات لازم را جهت جذب اعتبارات یاد شده از طریق مبادی قانونی ذیربط، بعمل آورند.

زارعی با اشاره به اهمیت موضوع آموزش در امر پدافند غیرعامل افزود: این اداره تاکنون دوره‌های متعددی در زمینه پدافند غیر عامل جهت آموزش کارکنان ادارات استان برگزار کرده و در صورت اعلام نیاز و اخذ مجوز دوره‌های آموزشی این اداره کل آمادگی لازم را برای تامین استاد و مربی برای آموزش کارکنان و کارشناسان ادارات استان (به صورت حضوری و یا فضای مجازی) دارا است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.