سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرتیپ حیدری خبر داد؛

آغاز عملیات آبرسانی به ۱۷روستای هیرمند در سیستان و بلوچستان

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۷روستای محروم شهرستان هیرمند با بیش از ۹۱کیلومتر لوله گذاری به همت نیروی زمینی ارتش آغاز شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش روز چهارشنبه در مراسم کلنگ زنی طرح آبرسانی به هیرمند اظهارداشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب سیستان را تنگه احد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند ما به اذن رهبر به تنگه احد واقع شدیم و می‌خواهیم از این تنگه مراقبت و به مردم شریف اینجا امداد رسانی کنیم.

وی افزود: در منطقه سیستان علاوه بر بحران کرونا، بحران آب به طور جدی وجود دارد که با همراهی آبفای سیستان و بلوچستان علاوه بر آبرسانی به وسیله تانکر‌های نیروی زمینی، کار زیر بنایی و اساسی در خصوص لوله گذاری دائم در حال انجام است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: همچنین امروز بیمارستان ۶۰ تختخوابه ارتش که به تمام امکانات پزشکی مجهز شده ویژه بیماران کرونایی در زاهدان افتتاح می‌شود.

وی از ساخت ۲ بیمارستان با همین امکانات در خاش و زابل خبر داد و افزود: عملیات ساخت این بیمارستان‌ها با سرعت در حال انجام است و بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

سرتیپ حیدری اظهارداشت: این بیمارستان‌ها مجهز به دستگاه‌های اکسیژن ساز، ونتیلاتور و اتاق احیا هستند.

 

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.