سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نکونام و فولاد خوزستان، شاید آخرین فرصت!

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان فردا شب به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان فردا شب در چارچوب دیداری حساس از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در اهواز به مصاف هم می‌روند. مسابقه‌ای که شاگردان نکونام با توجه به عملکرد عجیب خود در بازی‌های خانگی امیدوارند که با پیروزی آن را به اتمام برسانند.

این مسابقه، برای جواد نکونام سرمربی جوان فولادی‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد و پیروزی مقابل تیم قدرتمندی مانند سپاهان می‌تواند اقتدار و یا حتی محبوبیت این مربی را نزد هواداران خوزستانی بازگرداند.

تیم فولاد خوزستان که بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا نتایج چندان خوبی را در مسابقات لیگ برتر کسب نکرد و چند بازی را مقابل تیم‌های انتهایی جدول با شکست به اتمام رساند، در هفته‌های اخیر با وجود مصدوم‌های فراوانی که در تیم خود داشت توانست مقابل تیم‌های اول و دوم لیگ برتر یعنی پرسپولیس و سپاهان در زمین خود به تساوی دست یابد و کمی شرایط خود را در جدول لیگ بهتر کند؛ اما همچنان خیلی از هواداران اهوازی امید چندانی به این تیم ندارند و شاید این بازی را فرصت آخر نکونام در فولاد می‌دانند. مربی که به تازگی از سوی مدیریت باشگاه فولاد پیشنهاد ادامه همکاری برای فصل آینده را دریافت کرده است.

جواد نکونام که اکنون با تیم خود در رتبه چهارم لیگ برتر قرار دارد، می‌تواند با پیروزی مقابل سپاهان در جام حذفی با خیالی راحت‌تر و با دستی بالا به پیشنهاد همکاری فولادی‌ها نگاه کند؛ پیشنهادی که شاید با شکست احتمالی فولاد در جام حذفی دیگر وجود نداشته باشد.

تیم فولاد خوزستان فردا شب از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.