سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی۱۰۱ طرح سرمایه گذاری در خراسان جنوبی/ سرمایه گذاران باید حمایت شوند

مدیر کل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی گفت:۱۰۱ طرح سرمایه گذاری از شروع فعالیت ستاد توسعه خاوران در استان شناسایی شده و تا مرحله افتتاح طرح باید سرمایه گذاران را حمایت کرد.

 گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، فرهادی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه قرارگاه پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌های ستاد توسعه خاوران خراسان جنوبی گفت: هدف از تشکیل ستاد توسعه خاوران ، تصریح سرمایه گذاری در استان و کاهش موانع پیش رویی سرمایه گذاران است که با دستور استاندار این جلسه برای رصد طرح‌هایی که تاکنون تفاهم نامه برای آن امضاء شده برگزار شد.

او  افزود: هدف فقط دعوت سرمایه گذاران به استان نیست بلکه باید در ادامه مسیر هم مسایل و مشکلات آن‌ها بررسی شود.

فرهادی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی با توجه به طرح‌های سرمایه گذاری جدید، باید یک بازنگری در زیر ساخت‌ها داشته باشند و برای نیاز‌های مورد نظر چاره اندیشی کنند.

مدیر کل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی هم گفت:۱۰۱ طرح سرمایه گذاری از شروع فعالیت ستاد توسعه خاوران در استان شناسایی شده که در قالب ۱۹۵ پروژه بوده است.

جعفری افزود:۴۶ طرح در بیرجند (شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی)،۲۹طرح در شهرستان طبس،۱۴ طرح در بشرویه،۹طرح در خوسف،۹ طرح درمیان،۱۰ طرح در زیرکوه،۱۱طرح در سرایان،۱۹طرح در سربیشه،۱۴ طرح فردوس،۱۶ طرح قاین و۱۸طرح در نهبندان شناسایی شدند.

مدیر کل اقتصاد و دارایی استان همچنین افزود: از این ۱۹۵ طرح،۱۷ طرح دارای سرمایه گذار شدند که با ۱۴ سرمایه گذار تفاهم نامه مبادله شده و ۳ طرح دیگر هم در دست اقدام است.

جعفری گفت: این طرح‌ها به فرمانداری‌های هر شهرستان ارسال شده و فرمانداران موظف هستند پس از بازدید میدانی از طرح‌ها گزارش شان از طرح را ارائه دهند.

عابدی معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی هم گفت: برای ایجاد طرح‌هایی که تا کنون شناسایی شده‌اند منع زیست محیطی نبوده و برای مابقی طرح ها که شرایط استقرار در شهرک صنعتی را داشته اند اعلام امادگی کرده ایم.

وی گفت: استقرار این طرح‌ها در شهرک‌های صنعتی نیاز به زیر ساخت‌های فراتر از زیر ساخت‌های موجود دارد.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.