سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

پذیرش نسخه‌های غربی در تربیت جوانان، خودتحقیری است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: چشم دوختن به نسخه‌های غربی رویکردی خودتحقیری است و نباید در تربیت جوانان به آن‌ها توجه کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: چشم دوختن به نسخه‌های غربی رویکردی خودتحقیری است و نباید در تربیت جوانان به آن‌ها روی بیاوریم چرا که اسلام سرشار از آموزه‌های تربیتی برای جوانان است.

وی افزود: گاهی نگاه به جوانان ابزاری می‌شود در حالی که قرآن برای جوان ارزش بسیار زیادی قائل است و نگاه‌های ابزاری به این قشر تاثیرگذار، قابل پذیرش نیست.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: قرآن برای زن و جوان اصالت ویژه‌ای قائل است و برای مادر جایگاهی را تعریف و ترسیم کرده که بوسیدن پای مادر برای فرزندان امتیاز محسوب می‌شود.

محمد گلفشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور هم در این دیدار گفت: از شاخص‌های مهمی که در جمعیت‌های ملی مورد بررسی قرار می‌گیرد، جوانان است و شالوده فعالیت‌های ما بر این حوزه قرار دارد و تاکنون قدم‌های خوبی برای تقویت این عرصه مهم و تحقق گام دوم انقلاب با محور جوانان برداشته شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.