سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بسیج شهرداری کلانشهر‌های کشور خبر داد:

ساخت منازل مسکونی برای مناطق زلزله زده سی سخت/ گروه‌های جهادی بسیج در خط مقدم خدمت به مردم هستند

سالک گفت: بسیج شهرداری‌های کشور باید با شناسایی و استفاده از ظرفیت نخبگان شهری در جهت تحقق شهر و تمدن اسلامی حرکت نمایند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی سالک رازی رئیس سازمان بسیج شهرداری کلانشهر‌های کشور با بیان اینکه مجموعه سپاه و بسیج، نقش مهمی در تسهیلگری و مانع زدایی‌ها برعهده دارند اظهار کرد: وظیفه ما به عنوان بسیج آن است که با هم افزایی با سایر نهاد‌ها و سازمانها، به عنوان یک مشاور امین و متخصص در کنار مجموعه مدیران شهری بوده و بتوانیم در جهت خدمت رسانی مطلوب و تخصصی گام برداریم.

سالک اضافه کرد: ارتباط موثر بین مدیریت شهری و بسیج کلانشهر‌ها می‌تواند نتایج فرهنگی بالایی را در کشور رقم بزند که لازم است دستگاه‌های مسئول و مرتبط، با تعامل و همکاری مطلوب، فرآیند‌ها را تسهیل کرده و روند توسعه فرهنگی شهری را با سرعت بیشتری پیش ببرند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از نخبگان بسیجی در پیشبرد برنامه‌های مدیریت شهری تصریح کرد: بسیج طی سال‌های گذشته از انقلاب نشان داده است توان فوق العاده‌ای دارد و گروه‌های جهادی بسیج در خط مقدم خدمت به مردم هستند. از این رو می‌توان با بهره گیری از پتانسیل نیرو‌های متخصص و نخبه بسیجی و با شناسایی معضلات شهری در جهت شکل گیری شهری با معماری انسانی و اسلامی گام برداشت.

سالک افزود: بسیج شهرداری تهران فعالیت‌های موثر و قابل توجهی با استفاده از نقطه نظرات نخبگان مختلف و هم افزایی با نخبگان شهری برنامه ریزی و اجرا کرده است که می‌تواند مورد استفاده بسیج سایر کلانشهر‌های کشور قرار گیرد. بسیج شهرداری‌های کشور نیز می‌بایست با شناسایی و استفاده از ظرفیت نخبگان شهری در جهت تحقق شهر و تمدن اسلامی حرکت نمایند.

رئیس سازمان بسیج شهرداری کلانشهر‌های کشور در بخش دیگری از سخنان خود، یکی از ماموریت‌های جهادگران بسیجی را حضور در حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی عنوان کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که رهبر معظم انقلاب برآن تاکید داشتند، رسیدگی و توجه به مردم زلزله زده سی سخت است که طی هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداران کلانشهر‌های کشور، مقرر شد که هر شهردار با نام شهر خود در مجموعه سی سخت اقدام به ساخت واحد مسکونی کنند و پیگیری و محوریت این کار نیز به بسیج شهرداری کلانشهر‌ها محول شد.

گفتنی است بسیج شهرداری کلانشهر‌ها در دی ماه سال ۹۹ با هدف کمک به پیشبرد اهداف و تقویت مدیریت شهری در کلانشهر‌ها راه اندازی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بسیج ، شهرداری تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.