سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات رسانی به ۷۱۵ نفر از معلولان تحت پوشش بهزیستی

معاون امور توان بخشی بهزیستی خراسان جنوبی از بهره مندی ۷۱۵ نفر از معلولان، سالمندان و بیماران روانی مزمن در ۱۷ مرکز شبانه روزی توانبخشی، مراقبتی و نگهداری در سه ماهه نخست امسال در استان خبر داد.

رضازاده معاون امور توان بخشی بهزیستی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در حال حاضر ۱۷ مرکز توانبخشی، مراقبتی و نگهداری شبانه روزی در استان فعال است که در سه ماهه نخست امسال به ۷۱۵ نفر به صورت شبانه روزی خدمات ارائه شده است.

او افزود: در حال حاضر ۶ مرکز برای سالمندان، ۳ مرکز معلولان ذهنی، ۳ مرکز بیماران روانی مزمن، ۱ مرکز معلولان جسمی حرکتی، ۳ خانه کوچک معلولین ذهنی و ۱ خانه حمایتی سالمندان در خراسان جنوبی فعالیت دارند.

رضازاده با اشاره به اینکه ۲ مرکز توانبخشی مبتنی بر خانواده در شهرستان‌های بیرجند و قاین وجود دارد اظهار کرد: به ۱۷۸ نفر از معلولان، سالمندان و بیماران روانی مزمن  از سوی مراقبین  خدمات ارائه شده است .

معاون امور توان بخشی بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه برای هر فرد ماهانه مبلغ ۶۷۲ هزار تومان یارانه واریز می‌شود ، تصریح کرد: در حال حاضر مبلغ ۷۳۸ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان یارانه به مراکز شبانه روزی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.