سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبارات سال ۱۴۰۰ شهرستان خانمیرزا

فرماندار خانمیرزا گفت: ۲۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و توازن سهم این شهرستان در سال ۱۴۰۰ توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یوسف مرادی فرماندار خانمیرزا اظهار داشت: ۲۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و توازن سهم این شهرستان در سال ۱۴۰۰ توزیع شد.

او افزود: از این مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و ۱۳۰ میلیارد ریال از محل توازن اختصاص می‌یابد.


بیشتر بخوانید


مرادی اضافه کرد: این میزان اعتبار نسبت به پارسال که ۱۳۰ میلیارد ریال بود ۹۲ درصد افزایش پیدا کرد.

او ادامه داد: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سهم شهرستان خانمیرزا در سال ۱۴۰۰ برای تکمیل و اجرای ۱۰۶ طرح اختصاص یافت.

مرادی گفت: این میزان اعتبار در ۲۱ فصل شامل کشاورزی، منابع‌طبیعی و آبخیزداری، دامپزشکی، آموزش و پرورش، ورزش و تفریحات، توسعه شهری و روستایی، صنعت، معدن و تجارت، دین و مذهب، فرهنگ و هنر، رسانه، دفاع، امور عمومی حمل و نقل، آب و فاضلاب، گردشگری، میراث‌فرهنگی، بهداشت و درمان، امداد و نجات، فنی و حرفه‌ای و منابع آب هزینه خواهد شد.

او افزود: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سهم این شهرستان در سال ۱۴۰۰ با اولویت اجرایی شدن طرح‌های منابع‌طبیعی و آبخیزداری، جهاد کشاورزی، امور عشایر، دامپروری، صنایع تبدیلی و تکمیلی و انتقال آب آشامیدنی و کشاورزی توزیع شده است.

مرادی اضافه کرد: علاوه بر این میزان اعتبارات ۲۴ میلیارد ریال از محل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای توسعه روستا‌های این شهرستان خانمیرزا اختصاص پیدا کرد.

او ادامه داد: همچنین ۳۰۰ میلیارد ریال برای تامین آب مجتمع خانمیرزا و ارمند اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.