سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جباری: پاداش دادن مجیدی به بازیکنان کار درستی نیست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص دربی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.

علی جباری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار این تیم مقابل  پرسپولیس در جام حذفی فوتبال اظهار کرد: استقلال شرایط خوبی دارد، اما وضعیت پرسپولیس از لحاظ امتیازی در جدول لیگ برتر فوتبال از استقلال بهتر است. استقلال در این بازی‌ها نتایج خوبی کسب کرده و نقاط ضعف تیم برطرف شده است. با روحیه بالایی که بازیکنان در حال حاضر دارند، می‌توانند برنده این دربی باشند.

او در خصوص قضاوت علیرضا فغانی در دربی بیان کرد: فغانی داور بسیار خوبی است و می‌تواند تحت تاثیر شرایط قرار نگیرد؛ چرا که استقلال در چند بازی اخیر از داوری آسیب دیده است. امیدوارم او تحت تاثیر حواشی قرار نگیرد و قضاوت خوبی در این بازی داشته باشد.

او درباره پاداش فرهاد مجیدی به بازیکنان استقلال گفت: متاسفانه مسئولین ورزش شرایط بدی را برای استقلال به وجود آورده اند و  این کار از نظر عرف درست نیست. در کل کار مثبتی نیست و توجه نکردن مسئولین ورزش باعث این شرایط شده است. آن‌ها افرادی بله قربان گو را در تیم قرار داده اند که هیچ گونه کار مثبتی برای استقلال نمی‌کنند، اما فرهاد مجیدی ناچار از طرف خودش به بازیکنان پاداش می دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۳ تير ۱۴۰۰
پاداش دادن فرهاد مجیدی به بازیکنان کار صدرصد غلط وبدعتی بسیاراشتباه است و نشان می دهد لباس مربی استقلال بودن برای فرهاد مجیدی خیلی گشاد است. این کارمجیدی هزاران تحلیل وقضاوت نادرست را درمقابل او قرارمی دهد و شکم پاره شده راباید جراحی نمود نه آنکه ده من پارچه رابه دور شکم بست. فرهاد مجیدی مثل پلنگ نا آرام می خواهد به هرقیمتی که شده نتیجه اش راکسب نماید چون اوسواد مربیگری کافی ندارد اوباید حالا حالاها درس بیاموزد و بداند که نردبان را پله پله می روند وباپریدن ورد کردن چندپله این عادت عاقبتش سقوط وشکستن استخوانهاست. همین رفتارهای اشتباه است که چندی بعد تهدیدهای افشاگری برعلیه باشگاه شروع می شود و آبروی افراد گرو کشی میشود بنابراین پرداخت هرگونه مبلغ باهرعنوانی توسط مجیدی به بازیکنان استقلال باید برای همیشه متوقف شود واین کار خودشیرینی یا دلسوزی یا برادر بزرگی کردنها وکدخدامنشی درفوتبالی که میلیاردها دلار تراکنش دارد یک امر مضحک وخنده داراست
و وقتی سایرمربیان این کار رانمی کنند بازیکنان سایر باشگاهها نسبت به مربیانشان به دیده تحقیر می نگرند و مربیگری ارث پدر فرهاد مجیدی نیست که او با این کارها می خواهد خلاف جهت حرکت کند وسایرمربیان را به چالش بیندازد.در فوتبال حرفه ای رفتار مجیدی به هیچ دلیل موجه وغیرموجه پذیرفتنی نیست فراموش نکنیم که مجیدی دربرابر اعتراض به حق قائدی بخاطر دستمزد پایین نیمکت نشینی های اورا افزایش داد تا اثبات شود مجیدی آنچنان هم که نشان میدهد دلسوز بازیکنان نیست و با پرداخت پاداشها فقط دهان دوزی می کند وبس.
محمد اسمعیلی
۰۴:۰۱ ۲۴ تير ۱۴۰۰
برو لنگی این جا جا شما نیست شاه فرهاد عشق اس عشق توکل به خدا فردا میبریم و شاه فرهاد یک حالی به بازیکنان با غیرتش میده برو لنگی