سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سودا‌گر اشیا‌ی تاریخی در البرز

فرمانده یگان‌حفاظت میراث‌فرهنگی البرز گفت: سودا‌گر اشیا‌ی تاریخی و اموال فرهنگی با تلاش نیرو‌های یگان‌حفاظت در البرز دستگیر شد.

سرهنگ علی‌فتح فتحیان، فرمانده یگان‌حفاظت میراث‌فرهنگی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: طبق گزارش واصله از منابع مطلع و رصد اطلاعاتی و عملیاتی نیرو‌های یگان‌حفاظت استان، متهم به همراه یک قلم شی تاریخی در تله نیرو ها‌ی یگان‌حفاظت گرفتار و دستگیر شد.

فرمانده یگان‌حفاظت میراث‌فرهنگی البرز افزود: بر اساس تحقیقات میدانی تیم منسجم مأموران مبنی بر خرید و فروش اموال و اشیای تاریخی توسط عده‌ای سودجو فرد متهم دستگیر و پس از بر‌ر‌سی خودروی شخصی او تعداد‌ی اشیاء و اموال تاریخی کشف و ضبط شد.

سرهنگ فتحیان گفت: با همکار‌ی نیروی انتظامی متهم به همراه اشیای مکشوفه از قبیل سکه، زیور‌آلات، کاشی، سنگ، شمایل مسی. به کلانتر‌ی شهید چمران کرج منتقل شد.

فرمانده یگان‌حفاظت میراث‌فرهنگی البرز با تأکید بر تحقیق و تفحص شبانه روزی نیرو‌های یگان‌حفاظت مبنی بر حفظ و حراست از اموال تاریخی و فرهنگی استان افزود: به منظور حفظ و نگهداری از اموال مکشوفه و بر‌رسی کار‌شناسی آثار به دست آمده اشیاء در اختیار امین اموال فرهنگی اداره‌کل قرار گرفت که نتیجه پس از بررسی‌های لازم به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/ر.ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.