سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی ورزش و جوانان استان ایلام مطرح کرد؛

ارائه مشاوره رایگان به زوجین ایلامی در هفته ازدواج

تردست از ارائه مشاوره رایگان به زوجین تا پایان هفته ازدواج در استان ایلام خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،محمدرضا تردست معاون فرهنگی ورزش و جوانان استان ایلام گفت:یکی از اهداف مبارک این هفته الگوسازی و فرهنگسازی برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان است و در این راستا برنامه‌های متنوعی در استان ایلام در حال اجرا است.

او با بیان اینکه برنامه‌های امسال هفته‌ی ازدواج تحت تاثیر شیوع کرونا است اغلب این برنامه‌ها به صورت غیرحضوری در حال برگزاری است، بیان کرد:در اولین روز از این هفته با مشارکت و هماهنگی کمیته امداد استان و سپاه ناحیه ایلام ۸۰ سری جهیزیه بین نوعروسان تقسیم شد.

معاون فرهنگی ورزش و جوانان استان ایلام ارائه‌ی الگو‌های موفق در ازدواج‌های آسان با مهریه‌ی را از برنامه‌های این هفته عنوان کرد و یادآورشد: در این هفته از ۲۵ محصول فرهنگی، رسانه‌ای و آموزشی درقالب‌های مختلف مانند انیمیشن رونمایی خواهد شد.

تردست از ارائه مشاوره رایگان ازدواج در ۵ مرکز تخصصی در استان ایلام خبر داد و تاکید کرد: خوشبختانه مشاوره ازدواج در استان ایلام برای خانواده‌ها در حال جا افتادن است.

او  از معرفی و تجلیل از زوجین حوزه کادر درمان خبر داد و اضافه کرد: تجلیل از همسران شهید که فرزندان موفقی را تحویل جامعه داده‌اند از جمله برنامه‌های این هفته خواهد بود.

تردست از برگزاری مسابقه عکاسی و نقاشی زوجین خبر داد و اظهار کرد: این آثار داوری خواهد شد و به آثار برتر جوایزی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.