سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت ۶۰ مددجو به آغوش خانواده

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: از ابتدای امسال تا کنون تعداد ۶۰ مددجو از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مسعود عظیمی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در نشست اجرای پویش "هر هیئت آزادی یک زندانی" ضمن ارائه آمار در خصوص آزادی مددجویان گفت: با کمک خیرین و نیکوکاران و گذشت بسیار مناسب کمیته صلح و سازش در ستاد دیه استان از ابتدای امسال تا کنون تعداد ۶۰ مددجو از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

عظیمی در ادامه ضمن تقدیر از همراهی صدا و سیمای مرکز استان یزد در تبلیغات مناسب پویش‌های این ستاد، تصریح کرد: با همکاری و همراهی صدا و سیمای مرکز استان در ماه مبارک رمضان و دهه کرامت و ساخت برنامه ماه مهربانی و پخش تیزر‌های این ستاد از شبکه استانی یزد کمک‌های بسیار خوبی از ناحیه خیرین و نیکوکاران به این ستاد شده که تا کنون زمینه ساز آزادی ۶۰ محکوم مالی بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به نزدیک شدن به ماه محرم و برگزاری پویش هر هیئت آزادی یک زندانی برای دومین سال متوالی در استان بیان کرد: در تلاشیم تا با برنامه ریزی دقیق امسال این پویش را هرچه بهتر و در سطح گسترده در استان اجرا کنیم که برای دستیابی به این مهم نیازمند همراهی دستگاه‌های دولتی هستیم.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان در پایان اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده در تلاشیم تا در ایام محرم تبلیغات محیطی و مجازی به صورت گسترده در این استان دارالعباده انجام شود تا عموم مردم در این پویش شرکت کنند.

احمد پهلوانیان مدیر کل صدا و سیما و عضو هیئت امناء ستاد دیه استان یزد نیز در این نشست گفت: کمک‌های خیرین و نیکوکاران به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نشان از شفافیت و صداقت ستاد دیه و همینطور اعتماد بالای مردم به این ستاد مردمی دارد.
مدیر کل صدا و سیمای یزد در ادامه از همراهی و حمایت این سازمان در اجرای پویش هر هیئت آزادی یک زندانی خبر داده و بیان کرد: صدا وسیما آمادگی خود را برای ساخت و پخش برنامه‌ای با موضوع آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اعلام کرده و مقرر شد تیزر، کلیپ و همینطور برنامه‌های مصاحبه با هیئت ها، مداحین و افراد برجسته استانی برای اجرای این طرح از شبکه یزد پخش شود.

محمدرضا رضایی نژاد، مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد و عضو هیئت امناء ستاد دیه استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کشیده شده برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از آمادگی این مجموعه برای حمایت برای تولید ویدیو و تیزرها، ساخت برنامه و تبلیغات محیطی به صورت گسترده خبر داد.

عباس گلرسان مجری و تهیه کننده استان نیز در این نشست از ساخت برنامه هر هیئت آزادی یک زندان با رویکردی متفاوت در این ماه خبر داد و گفت: یکی از مهمترین اهداف در ساخت تیزر‌ها و کلیپ‌های این برنامه ترویج فرهنگ گذشت در استان است.

پویش هر هیئت آزادی یک زندانی توسط ستاد دیه استان و باهمکاری پیشگامان کویر یزد برای دومین سال متوالی در ماه محرم در استان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.