سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از خط اضطراری سامانه دوم آبرسانی اصفهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: خط اضطراری سامانه دوم آبرسانی استان اصفهان با ظرفیت ۱.۸ متر مکعب آب در ثانیه مرداد امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الله غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت : با بهره برداری از خط اضطراری سامانه دوم آبرسانی استان اصفهان که حدود یکهزار و ۸۰۰ لیتر در ثانیه آب به ظرفیت شبکه آبرسانی اصفهان اضافه می‌کند، بسیاری از مشکلات مربوط به کمبود آب آشامیدنی در شهر‌های بزرگ استان حل خواهد شد.

او  با بیان اینکه تاکنون ۴۶ کیلومتر لوله گذاری در این طرح آبرسانی اجرا شده است، اظهار داشت: فقط یکهزار متر از لوله گذاری آن باقی مانده که امید است با تکمیل آن، خط اضطرار این سامانه تا نیمه مرداد امسال بهره برداری شود.

غلامی با اشاره به اینکه پیش از این مقرر بود خط اضطراری سامانه دوم آبرسانی اصفهان تا پایان تیر بهره‌برداری شود، تصریح کرد: اگر اعتصاب سراسری جوشکاران نبود این اتفاق بر اساس پیش‌بینی‌ها می‌افتاد.

او  با بیان اینکه طرح ایجاد تصفیه خانه سامانه دوم آبرسانی اصفهان نیز در حال پایان یافتن است، خاطرنشان کرد: در طرح سامانه دوم آبرسانی اصفهان، تامین نیاز آبی این خطه تا چند سال آینده پیش بینی شده، اما در زمان حاضر با توجه به مشکلات کم آبی و خشکسالی، خط اضطراری آن در حال تکمیل و راه اندازی است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۴ تير ۱۴۰۰
در یه کلام فقط و فقط شما رو به خداوند جبار عظیم میسپارم