سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهار حریق انبار روغن خودرو با مشارکت ۵ ایستگاه آتش نشانی دزفول

مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول گفت: انبار روغن خودرو در این شهرستان دچار حریق شده بود که با تلاش بی وقفه آتش نشانان مهار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالحسین معظم فر مدیر عامل سازمان آتش نشانی دزفول گفت: طی تماسی از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ این سازمان یک مورد آتش سوزی در انبار روغن خودرو اطلاع رسانی شد.

او افزود: ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپ‌های اطفای حریق ۵ ایستگاه عملیاتی شماره یک،۲، ۳، ۴ و ۵ را به محل حادثه واقع در بلوار اصلی کوی آیت الله مدرس اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حریق کردند.

معظم فر تصریح کرد: در این حادثه که علت آن از سوی کارشناسان این سازمان در دست بررسی است، یک باب انبار حاوی صد‌ها لیتر روغن خودرو طعمه حریق شد که با همکاری و جان فشانی دو شیفت آماده به کار و تعدادی از نیرو‌های شیفت استراحت، ۵ دستگاه خودروی اطفای حریق از ۵ ایستگاه عملیاتی، یک دستگاه خودروی آبرسان سازمان خدمات موتوری شهرداری دزفول، واحد آتش نشانی پایگاه چهارم شکاری دزفول، آتش نشانی شهر شمس آباد، کوی سوم شعبان پس از ۴ ساعت تلاش مداوم کنترل و مهار شد و از سرایت آتش به پمپ گاز cng در ضلع شمالی این ساختمان جلوگیری به عمل آمد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول از تلاش آتش نشانان، نیرو‌های راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، بسیج کوی مدرس، اورژانس ۱۱۵، سازمان برق، خدمات شهری منطقه یک شهرداری دزفول و اهالی محل که در این حادثه حامی آتش نشانان بودند، تشکر کرد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش سوزی ، اطفای حریق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.