سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان خبر داد؛

شناسایی ۲۰۸ موتور پمپ غیرمجاز در حوضه آبریز رودخانه کشکان

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: ۲۰۸ موتورپمپ و تلمبه غیر مجاز در رودخانه کشکان شناسایی و برای صدور حکم به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد ، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: ۲۰۸ موتورپمپ و تلمبه غیر مجاز در رودخانه کشکان شناسایی و برای صدور حکم به مراجع قضایی معرفی شد.

 داریوش حسن نژاد اظهار داشت: کاهش بارندگی و دبی رودخانه‌ها باعث خشک شدن برخی رودخانه‌های استان شده است، بطوریکه رودخانه مادیان رود برآفتاب کاملا خشک شده و دبی رودخانه خرم آباد در تیر ماه سال جاری در محل دوآب ویسیان نسبت به سال گذشته حدود ۴۷ درصد کاهش داشته است.

او افزود: با توجه به کاهش نزولات جوی و افت ۸۰ درصدی دبی رودخانه ها، کلیه کشاورزانی که دارای مجوز موتور تلمبه یا ایستگاه پمپاژ هستند، جهت جلوگیری از تضییع حقوق دیگران و توزیع عادلانه آب موظف به رعایت الگوی کشت اعلام شده از سوی جهاد کشاورزی می‌باشند.
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان ادامه داد: موتور تلمبه‌های غیر مجازی که اقدام به برداشت غیر قانونی از رودخانه‌های استان نمایند، توسط گروه‌های گشت و بازرسی جمع آوری و به محاکم قضایی معرفی می‌گردندکه در این راستا ۲۰۸ موتور تلمبه غیر مجاز در حوضه رودخانه کشکان شناسایی و برای صدور حکم به مراجع قضایی معرفی شدند.
حسن نژاد تصریح کرد: با توجه به خشک شدن بیشتر رودخانه‌های فصلی استان، کشاورزان از اجاره دادن اراضی به افراد غیر بومی خودداری نمایند.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.