سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۵ دانش‌آموز در طرح «مدارس همدل» استان سمنان رایگان تحصیل کردند

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ۹۵ دانش‌آموز در طرح «مدارس همدل» رایگان تحصیل کردند، گفت: ۳۰ مدیر مدرسه با فراهم کردن امکان تحصیل و ثبت‌نام در این طرح مشارکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه طرح «مدارس همدل» امکان تحصیل رایگان دانش آموزان تحت حمایت این نهاد را فراهم می‌کند، ابراز داشت: در این طرح ۳۰ مدیر مدرسه استان سمنان مشارکت کردند.

او ضمن بیان اینکه باهمت این مدیران دانش آموزان نیازمند در مدارس غیرانتفاعی تحصیل کردند، افزود: ۹۵ دانش‌آموز در طرح «مدارس همدل» رایگان ثبت‌نام‌شده و سال تحصیلی را به اتمام رساندند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه نتیجه همراهی و همدلی بیش از ۳۰ مدیر نیکوکار و مسئولان محترم فرهنگی منجر به ثبت‌نام دانش‌آموزان نیازمند استان شد، ابراز داشت: با توجه به نقش، جایگاه و اهمیت امر آموزش در کشور تلاش شد تا دانش آموزان تحت حمایت این نهاد از حمایت‌های تحصیلی بهره‌مند شوند.

مسعودیان راد در ادامه تصریح کرد: طرح مدارس همدل باهدف گسترش و تأمین همه‌جانبه عدالت آموزشی و تربیتی و با همکاری آموزش‌وپرورش طراحی و به اجرا درامد تا دانش‌آموزان مستعد موردحمایت این نهاد از خدمات آموزشی کیفی رایگان در مدارس هیئت‌امنایی و غیردولتی برخوردار شوند.

او بابیان اینکه امکان استفاده از تحصیل باید برای همه کودکان نیازمند فراهم شود، افزود: خیران نیز می‌توانند در این طرح مشارکت ویژه داشته باشند و این فرزندان معنوی خود را موردحمایت تحصیلی قرار دهند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.