سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۸ خدمت شرکت گاز به مشترکان در استان سمنان برون‌سپاری شد

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: مشترکان این شرکت در استان می‌توانند ۱۸ خدمت مربوط را از دفاتر پیشخوان دولت دریافت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا اعوانی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان ابراز داشت: شرکت گاز استان سمنان از ابتدای تاسیس، در زمینه برون‌سپاری و تسهیل شرایط ارائه خدمات پیشتاز بوده و توسعه خدمات واگذار شده به دفاتر پیشخوان دولت نیز به منظور افزایش رضایت مشترکان اجرایی شده است.

او ادامه داد: در زمان حاضر ۹۸ درصد جمعیت استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که این میزان برخورداری بالاتر از میانگین کشوری و دستاوردی ارزشمند است.

اعوانی بیان کرد: ۱۰۰ درصد جامعه شهری استان سمنان در دولت تدبیر و امید از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند و اکنون شرکت گاز استان در بخش شهری ۲۴۸ هزار و ۷۸۷ مشترک دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان اظهار داشت: ۹۱ درصد جمعیت روستایی استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

اعوانی تصریح کرد: توسعه عادلانه گازرسانی در شهر‌ها و روستا‌های استان پهناور سمنان از برکت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و گازرسانی به روستا‌ها و مناطق محروم استان سمنان یکی از اولویت‌های شرکت گاز است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان بیان کرد: شهرستان‌های سمنان و گرمسار از نظر اتمام عملیات گازرسانی به عنوان شهرستان‌های سبز محسوب می‌شوند و با نزدیک شدن به مراحل پایانی توسعه گازرسانی در استان، افزایش کمی و کیفی خدمات‌رسانی به مشترکان مورد توجه است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.