سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکی که به کام اهالی اش نیست

مشکلات شهرک کامکار قم تمامی ندارد به طوری که طبق گفته ساکنان آن، منطقه‌ای فراموش شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، ساکنین شهرک کامکار در منطقه شش قم سال هاست با مشکلات ناتمام شهری دست و پنجه نرم می کنند به طوری که  ساکنانش، این منطقه  را یکی از مناطق فراموش شده شهر قم می دانند.

طبق آمار شهرداری منطقه شش استان قم ،۲۴۰ هزار نفر در این محدوده ساکن هستند،گفت و گو با مردم این شهرک بسیاری از این مشکلات و مسائل را به مسئولان مدیریت شهری گوشزد می کند.

یکی از اهالی می گوید :مشکلات شهرک کامکار بسیار زیاد است ،در کنار بلوار حضرت معصومه (س) انتهای کوچه ۲۳ این شهرک، جوی آب نیمه کاره‌ای وجود دارد که بیش از ده سال است به حال خود رها شده و جدول گذاری آن نیمه تمام مانده و تبدیل به محل تجمع فاضلاب، زباله، موش و حشرات موزی شده است.

یک دیگر از ساکنان می گوید چندین بار برای  قطعه زمین رها شده در این منطقه  پیگیری شد  اما شهرداری تکلیف آن را روشن نمی کند پس از پیگیری زیاد از سامانه ۱۳۷ آمدند  زباله هایش  را جمع آوری کردند و  دستی به سر  روی آن کشیدند.

او ادامه می دهد:یک دیگر از مشکلات ما این است  که  کنار اتوبان ماشین های  جمع آوری نخاله ،نخاله ها را خالی می کنند  و می روند.

یکی از ساکنین با بیان این که  بوستان کوچک انتظام جوابگوی این منطقه نیست ،گفت: کودکان و نوجوانان این شهرک در حسرت یک فضای بازی مناسب هستند، نبود فضای سبز، زمین‌های خاکی بلاتکلیف، نبود فضای‌ها آموزشی، امکانات رفاهی مانند نبود خط تاکسی و اتوبوس  از مهم ترین مشکلات این منطقه است.

او ادامه داد:زمستان ها با گل و لای مشکل داریم تابستان ها با گرد و خاک ،عدالت نیست ما که مالیات و برای مجوز ساخت هزینه می دهیم انصاف نیست که شهرداری توجه نکند  خود مسئولان راضی می شوند فرزندانشان در این منطقه بازی کنند.

ساکنان شهرک کامکار   خواستار توجه جدی مسئولان برای حل مشکلات شان هستند.

مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شهر همواره نیازمند توجه بیشتر مسئولان در زمینه  محرومیت زدایی هستند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.