سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبرسانی به بخش مرکزی و منصوره شادگان با کمک شرکت نفت و گاز کارون

مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از توزیع آب شرب با کمک ۲ دستگاه تانکر ۱۶ هزار لیتری در روستای منصوره شادگان و روستا‌های همجوار خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، داریوش طالبی زاده مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون گفت: توزیع آب شرب با کمک ۲ دستگاه تانکر ۱۶ هزار لیتری با هدف تامین آب شرب ساکنین بخش مرکزی شادگان وروستای منصوره و با توجه به خشکسالی و مشکل کمبود آب منطقه و همچنین عمل به مسئولیت‌های اجتماعی مجموعه نفت از اوایل تیرماه و با هماهنگی فرمانداری و بخشداری مرکزی و همچنین سازمان آبفار شادگان آغاز شد.

او افزود: این عملیات بوسیله دو دستگاه تانکر باظرفیت ۴ سرویس روزانه آبرسانی به روستا‌های بخش مرکزی شادگان انجام می­ شود که با این فعالیت روزانه افزون بر ۶۰ هزار لیتر آب شرب در بین اهالی روستا‌های اطراف میدان نفتی منصوری توزیع می‌گردد.

طالبی زاده بیان داشت: شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در کنار رسالت خطیر تولید نفت و گاز، طی سال‌های گذشته نیز نسبت به احداث مدرسه، توزیع بسته‌های معیشتی، احداث پل روی انهار روستای منصوره شادگان، بکارگیری نیرو‌های بومی منطقه جهت حفاظت از زیرساخت‌ها وتاسیسات نفت و گاز و همچنین لایروبی کانال­های آبیاری شهرستان شادگان که منجر به احیای ۲ هزار و ۵۰۰ نهال نخل در روستا‌های اطراف شادگان گردید؛ اقدام نموده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.