سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحصیلِ ۴۸۴ دانش آموز اصفهانی نیازمند در مدارسِ همدل

۲۷۹ مدیر نیکوکار اصفهانی در طرح مدارس همدل زمینه تحصیل رایگان ۴۸۴ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد اصفهان را فراهم کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباسعلی زارعان قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان در مراسمی با قدردانی از زحمات مدیران مدارس همدل گفت: طرح مدارس همدل با هدف ترویج عدالت آموزش و تربیت در حمایت از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد اجرا شد.

عباسعلی زارعان با بیان اینکه دانش آموزان در این طرح بدون پرداخت شهریه در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم مشغول به تحصیل هستند، افزود: در حال حاضر ۲۲۴ پسر و ۲۶۰ دختر دانش آموز در سه مقطع تحصیلی در مدارس همدل مشغول به تحصیل هستند.

او با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود سال آینده تحصیلی با همکاری خیران و مدیران نیکوکار طرح مدارس همدل در استان افزایش دو برابری داشته باشد افزود: ۲۴۹ دانش آموز در ۱۵۹ مدرسه غیرانتفاعی، ۱۲ دانش آموز در ۶ مدرسه نمونه دولتی و ۲۲۳ دانش آموز در ۱۱۴ مدرسه هیات امنایی مشغول به تحصیل هستند که تاکنون حدود یک میلیارد و ۱۶۸ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی برای این مددجویان در نظر گرفته شده است.

در پایان این مراسم به صورت نمادین از سه مدیر نیکوکار استان تجلیل و قرار شد برای رعایت دستور العمل بهداشتی از دیگر مدیران در مدارس تجلیل شود.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.