سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبداللهی: بازیکنان تیم فوتبال استقلال به دنبال برد در دربی هستند

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال با روحیه بالا به دنبال برد در دیدار دربی هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره محرومان و مصدومان استقلال برابر پرسپولیس گفت: وضعیت تیم بد نیست و بازیکنان دیروز استراحت داشتند، ۲ روز قبل هم ریکاوری کردند. تا قبل از دربی تمرینات خود را دنبال می‌کنیم.

او در مورد وضعیت بازیکنان مصدوم تیم بیان کرد: بازیکنان مصدوم منتظر هستند تا با تشخیص سرمربی و پزشکان بازی کنند. محرومی برای دربی نداریم و وضعیت بازیکنان مطلوب است. این بازی حساسیت بالایی برای ما دارد و باید این دیدار برنده داشته باشد. بازیکنان استقلال با روحیه بالا به دنبال برد برابر پرسپولیس هستند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در روز بازی هر تیمی که تمرکز بهتری داشته باشد، قطعا برنده خواهد شد. در کل تیم ما تمرکز خوبی دارد و مجیدی هم به بازیکنان تیم پاداش می‌دهد و امیدوارم بازیکنان روحیه بگیرند. امیدوارم دربی خوبی را شاهد باشیم و هواداران هر ۲ تیم از بازی راضی باشند.

او درباره رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این بازی بیان کرد: هر چند وقت یک بار باید تست کرونا انجام شود و طبق دستور هیئت فوتبال استان تهران و سازمان لیگ فوتبال با ۲ دستگاه اتوبوس با کل تیم به استادیوم بازی می‌رویم. ایفمارک تست‌های کرونا را تایید می‌کند و تمامی افرادی که با تیم در ارتباط هستند، باید تست منفی کرونا داشته باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.