سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۲۷۰میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد اشتغال مددجویان بهزیستی نیشابور

رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد اشتغال مددجویان بهزیستی نیشابور تخصیص داده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی صدر رئیس اداره بهزیستی نیشابور در نشست خبری با اصحاب رسانه  نیشابور گفت: ۱۳% جمعیت نیشابور را افراد افراد مورد هدف سازمان بهزیستی تشکیل می‌دهند که این امر ایجاد می‌کند که بستر‌ها و زیرساخت‌های معابر شهر مناسب افراد معلول باشد و تاکنون ۳۵ درصد از معابر نیشابور مناسب سازی شده است.

او با اشاره به اینکه ۱۲ مرکز مثبت زندگی در یک سال گذشته در نیشابور راه اندازی شده است، افزود: بیشتر فعالیت‌ها و خدمات سازمان بهزیستی به این مراکز سپرده شده است و سازمان بهزیستی نظارت مستقیم بر این مراکز دارد.

رئیس سازمان بهزیستی نیشابور با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان بهزیستی امری مهم است ادامه داد:از تعریق موسسات و سازمان‌های خصوصی برای حدود ۲۷۰ مددجو شغل ایجاد شده است که کارفرما شمال دریافت بیمه کارفرمایان می‌باشد.


بیشتر بخوانید


صدر بیان کرد: در سال گذشته حدود ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال جذب شده است که امسال این مبلغ ۲۷۰ میلیارد ریال جهت اشتغال افزایش داشته است.

او تصریح کرد: در سال گذشته ۱۲۰متقاضی فرزند خواندگی به اداره بهزیستی نیشابور مراجعه کرده اند که به ۳۲خانواده متقاضی فرزنده تحویل داده شده است که بقیه در دست اقدام می‌باشد.

رئیس اداره بهزیستی  نیشابور تاکید کرد: متاسفانه در سال گذشته شش نوزاد شیرخوار در نیشابور  رها شدند و ابتدای سال تاکنون دو نوزاد رها شده در نیشابور به مرکز شیرخوار گاه حضرت علی اصغر (ع) مشهد تحویل داده شده است.

انتهای پیام//ر.ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.