سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری وبینار تازه‌های کووید ۱۹ و مدیریت این بیماری در موج پنجم

وبینار تازه‌های کووید ۱۹ و مدیریت این بیماری در موج پنجم، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دکتر اورنگ ایلامی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز یکی از دانشگاه‌های پیشگام در ارایه تازه‌های بیماری کرونا در کشور است، از استمرار این وبینار‌ها با رویکرد مدیریت درمان و ارایه به روزترین داده‌های علمی و تشخیصی کروناویروس خبر داد.

او ابراز امیدواری کرد که با تلاش مدیریت خدمات پرستاری معاونت درمان دانشگاه در مسیر توسعه و توانمندسازی تیم‌های مراکز درمانی و ارایه خدمات سلامت در استان، اقدامات مفیدی انجام داد.

لیلا هاشمی زاده مدیر خدمات پرستاری و دکتر امیر امامی» رییس کمیته اجرایی کنترل عفونت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این وبینار به ارایه آخرین داده‌ها و اطلاعات علمی مرتبط با بیماری کووید ۱۹ پرداختند.

وبینار تازه‌های کووید ۱۹ و مدیریت بیماری کروناویروس در موج پنجم به همت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور جمعی از پزشکان، روسا، مسئولان، کارشناسان و مدیران خدمات پرستاری بیمارستان‌های کلان منطقه پنج کشور برگزار شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.