سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منتخبین شوراها باید صدای مردم را به گوش مجریان امر برسانند

نماینده مردم شهرستان‌های کوهبنان و زرند گفت: اعضای پارلمان‌های شهر و روستا باید صدای مردم را به گوش مجریان برسانند تا شاهد درخشندگی قوانین باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، منتخبین شورای شهر کوهبنان  با نماینده مردم شهرستان‌های کوهبنان و زرند درمجلس دیدار کردند.

عفت شریعتی کوهبنانی نماینده مردم شهرستان‌های کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک اعیاد قربان و عید سعید غدیر خم در پاسخ به سوالات و نقطه نظرات اعضای شورای شهر گفت: امروز ایران اسلامی در جهان حرف برای گفتن دارد انشاالله رهبر فرزانه و متفکر انقلاب با عزت و اقتدار پرچم عظمت جهان اسلام را تقدیم حضرت، ولی عصر (عج) خواهد کرد.

اوافزود: ما امروز در سرزمین ولایت اسلامی سرمایه دار خون شهدا و مداد گرانقدر علما هستیم به برکت وجود حضرت امام (ره) و رهبری‌های مدبرانه و حکیمانه، ولی امر مسلمین جهان امروزه دشمنان و منافقین در برابر عظمت و اقتدار مقام عظمای ولایت سر تعظیم فرود آوردند.

شریعتی کوهبنانی ضمن تبریک حلول ماه ذی الحجه گفت: در آستانه اعیاد قربان و غدیر قرار داریم ما ایرانی‌ها افتخار داریم که ریزه خوار خوان با برکت مولای متقیان حضرت علی (ع) هستیم.
او تاکید کرد: با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بدخواهان و منافقین سر در لاک خود فرو بردند.

نائب رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان بیان داشت: با حماسه ۲۸ خرداد و روی کار آمدن دولت اسلامی امیدواری مردم دو چندان شد لذا لبخند رضایت بر لبان مقام معظم رهبری بهترین هدیه برای ما بود.

اوافزود: پارلمان شهری و روستایی نقطه خواسته‌های مردمی است ایجاد شورا‌ها از دستاورد‌ها و برکات انقلاب است تا مردم خود در تصمیم گیری‌ها صاحب نظر باشند.

نماینده مردم‌شهرستان‌های کوهبنان و زرند در مجلس بیان داشت: ایران اسلامی از همه طرف زیر پرچم ولایت قران و عترت قرار دارد لذا اعضای شورا‌ها برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب نقش به سزایی دارند، چون پیش قدم به سمت تمدن نوین اسلامی هستیم که زمینه ساز ظهور خواهد بود و جهان بشریت زیر پرچم عدالت گستر مصلح قرار خواهد گرفت.

اوافزود: اعضای پارلمان‌های شهر و روستا باید صدای مردم را به گوش مجریان برسانند تا شاهد درخشندگی قوانین باشیم اعضای شورا بلندگو و مشعل دار مردم هستند امید است با وجود شورای جدید برای اجرای قوانین شاهد تحول باشیم مردم با شورای انقلابی آرامش پیدا می‌کنند.

شریعتی کوهبنانی تصریح کرد: با حرکت جهادی کار خود را در شورا آغاز کنید کوهبنان یک شهرستان معنوی با ظرفیت‌های متعدد است علما، شهدا و امام زادگان شهرستان باعث افتخار و عظمت کوهبنان هستند.

او تاکید کرد: شورا باید آینه تمام نمای خواسته‌های مردم باشد لذا در انتخاب شهردار توانمند، کاردان، خدمتکار، صدیق، متعهد به ولایت و رهبری، خستگی ناپذیر و. دقت نظر داشته باشید.

نائب رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: ما باید مشکلات و خواسته‌های شهر و روستا‌ها را از زبان بخشداران، شهرداران و دهیاران بشنویم و بدنبال کار باشیم البته مردم احساس بی کسی و بی سرپرستی با وجود شورای توانمند نخواهند کرد.

اوافزود: پیامبر اکرم (ص) در برگشت از جنگ احد بر جهاد اکبر تاکید کردند لذا مسئولین و اعضای شورای شهر باید همواره نفس اماره خود را مراقبه و‌محاسبه کنند.

نماینده مردم‌شهرستان‌های کوهبنان و زرند در مجلس بیان داشت: برگزاری جلسه وحدت و همدلی بین سیاسیون در شهرستان کوهبنان امری ضروری است لذا باید شیوه نامه وحدت انقلابی اصولگرایان را تنظیم کنیم.

شریعتی کوهبنانی تصریح کرد: برای رفع مشکلات و خدمت بیشتر به مردم منتخبین شورا‌ها باید ارتباط با استاندار، مجمع نمایندگان استان کرمان و‌مسئولین اجرایی شهرستان را در دستور کار قرار دهند.

نماینده مردم‌شهرستان‌های کوهبنان و زرند در مجلس گفت: برای معادن سرب و روی و احداث کارخانه فرآوری از تیرماه سال ۹۹ تا امروز پیگیری‌های متعدد شده است.

اوخطاب به اعضای منتخب شورای شهر کوهبنان افزود: تا آخرین روز دولت فعلی همراه و همگام با مسئولین اجرایی شهرستان باشید و برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر تلاش کنید و با همدلی برای احداث کارخانه سرب و روی همکاری کنید.

شریعتی کوهبنانی تصریح کرد: جلسات متعدد در رابطه با جاده در حال احداث کوهبنان به زرند و مرکز استان با مسئولین کشوری و استانی برگزار شده و در رابطه با خرید تجهیزات بیمارستان هم گام‌هایی برداشته شده است.

او تاکید کرد: شورا‌ها برای موفقیت بیشتر جذب جوانان و نوجوانان را در برنامه داشته باشند و در راستای راه اندازی کمیته‌های اندیشه ورز اقدام کنند.

نائب رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: شرکت فولاد زرند خصوصی است که شاهد افتتاح کوره بلند این مجتمع در هفته گذشته بودیم لذا برای جذب نیروی بومی هم تلاش‌هایی خواهیم داشت.

شریعتی تصریح کرد: برای انتقال آب به کوهبنان از خط اول خلیج فارس طی نامه‌ای به وزیر نیرو پیگیری شد اخیرا هم با ارسال نامه به وزیر صمت جهت احداث کارخانه سرب و روی پیگیری و مقرر گردید مزایده معادن هفته آینده برگزار شود.

اوافزود: برای احداث باند دوم جاده کوهبنان به افزاد یک و نیم میلیارد بودجه در نظر گرفته شده و برای روکش آسفالت جاده فعلی کوهبنان به سمت زرند هم پیگیری شده است.

حجت الاسلام شیخ داود خالداری به نمایندگی از منتخبین شورای شهر کوهبنان گفت: خدمت به مردم آن هم در نظام مقدس جمهوری اسلامی که زعامت و رهبری آن را فرزانه‌ای متفکر از سلاله پاک حضرت زهرا (س) عهده دار هست نوعی عبادت محسوب می‌شود.

اوافزود: کوهبنان تنها شهرستان در کشور است که جاده ارتباطی به مرکز استان ندارد در حالی که از کلنگ‌زنی جاده جدید حدود ۱۴ سال می‌گذرد، اما هنوز تکمیل نشده است.

حجت الاسلام خالداری افزود: مردم شهرستان کوهبنان رنجدیده هستند چرا که اکثر جوانان کوهبنانی طی سالیان گذشته برای اشتغال به استان‌ها و شهرستان‌های مجاور مهاجرت کرده اند.

منتخب مردم کوهبنان در شورا از نماینده مردم در مجلس درخواست کرد: پیگیر مجدانه جهت احداث کارخانه سرب و روی همچنین بهره مندی از مزایای معادن ذغال سنگ برای شهرستان باشد تا مانع مهاجرت جوانان جویای کار و تحصیل کرده شویم.

اوافزود: احداث کارخانه سرب و روی، تکمیل استخر شنا، احداث کارخانه آسفالت باید در اولویت برنامه‌ها باشد و همگان باید نماینده شهرستان را در دست یابی به این مهم یاری کنند.

حجت الاسلام خالداری خواستار حضور پزشکان متخصص خصوصا متخصص زنان و زایمان به صورت تمام‌وقت در بیمارستان شهرستان شد.
منتخب مردم کوهبنان در شورای شهر گفت: باید تلاش شود آب خلیج فارس به کوهبنان برسد که این مهم در برای گسترس کشاورزی، اشتغال جوانان و کاهش مهاجرت، افزایش رونق اقتصادی شهرستان موثر است.

حضور در گلزار شهدای دهستان جور و بازدید از خانه بوم گردی شهریار و تجلیل از خدمات سید ابوالحسن روح الامینی سرمایه گذار بخش خصوصی خانه بوم‌گردی دهستان جور به همت موسسه فرهنگی هنری توتیای بام کویر شهرستان وکارشناسی تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کوهبنان از دیگر برنامه‌های حاشیه این دیدار بود.

انتهای پیام /ح

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.