سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۵ زوج رودباری به خانه بخت رفتند

مراسم ازدواج آسان ۱۵ زوج تحت حمایت کمیته امداد رودبار جنوب در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، مراسم ازدواج آسان ۱۵ زوج تحت حمایت کمیته امداد شهرستان رودبار جنوب با حضور مدیرکل کمیته امداد استان کرمان و جمعی از مسئولان شهرستان رودبار جنوب برگزار شد.

یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در این مراسم بر ضرورت تقویت بنیان خانواده تأکید کرد و گفت: هر اقدامی برای پایداری کانون خانواده، از جمله فراهم کردن زمینه ازدواج آسان و تأمین جهیزیه زوج‌های نیازمند باید موردتوجه قرار گیرد.

او با بیان اینکه ساده زیستی و احترام متقابل از ارکان مهم زندگی مشترک است که باعث دوری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود، ادامه داد: کمیته امداد استان کرمان ترویج فرهنگ ساده زیستی و ازدواج سالم را در قالب مشاوره‌های قبل، حین و بعد از ازدواج و همچنین اهدای کمک‌ هزینه ازدواج به زوج‌های جوان ارائه می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: هدف از برگزاری این‌گونه مراسم‌ها، تبیین الگو‌ها و رهنمود‌های فرهنگ غنی اسلام، سنت نبوی و اشاعه فرهنگ ازدواج آسان است.

در این مراسم به هر کدام از زوج‌های جوان، کمک‌هزینه جهیزیه که شامل پنج قلم کالای اساسی به ارزش ۱۵ میلیون تومان بود، اهدا شد.

 مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در این مراسم که با همکاری یکی از موسسه های مردم‌نهاد برگزار شد، نسبت به پرداخت تسهیلات اشتغال به زوج‌های جوان نیازمند به مبلغ ۵۰ میلیون تومان، قول مساعد داد. 

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.