سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

در پاندمی کروناویروس، خدمات بهداشتی درمانی مطلوب به شهروندان ارائه شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به پاندمی کروناویروس، همه مراکز درمانی لازم است با ارائه خدمات بهداشتی درمانی مطلوب، میزان رضایتمندی شهروندان را ارتقا دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دکتر مهرزاد لطفی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سیصد و شصت و یکمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید۱۹ اظهار کرد: شیراز به عنوان قطب پزشکی منطقه به شمار می‌رود و تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر حفظ و ارتقای این جایگاه است تا بتوانیم خدمات را به بهترین گونه به مردم ارائه دهیم.

او، میزان رضایتمندی مراجعان از خدمات ارائه شده در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی را یکی از شاخص‌های مهم کیفیت ارائه خدمات دانست و بر تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از بزرگترین تا کوچکترین واحد‌های زیرمجموعه برای تحقق این رسالت تاکید کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: با توجه به پاندمی کروناویروس، همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در بحران شدیدی به سر می‌برند و لازم است در این شرایط مسئولان مراکز خدمات بهداشتی درمانی با ارایه خدمات مطلوب، میزان رضایتمندی بیماران و مراجعان را ارتقا بخشند.

دکتر لطفی با توجه به روند افزایشی مراجعه به مراکز منتخب درمان سرپایی کروناویروس در استان و شناسایی موارد ابتلا به بیماری، افزود: بستری مبتلایان به این بیماری در بیمارستان‌های استان نیز در حال افزایش است و ضرورت دارد در شرایط کنونی، تمامی واحد‌ها در حالت آماده باش بوده و توان مضاعفی در این زمینه به کار بسته شود.

دکتر لطفی ضمن دعوت از مردم برای مشارکت جدی در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی گفت: پایبندی مردم به این مسئولیت مهم در این پاندمی، تنها راهکار مناسب برای پیشگیری از ابتلا به کووید۱۹ و قطع زنجیره انتقال آن است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بررسی وضعیت موارد ابتلا به کروناویروس در شهرستان‌های استان، ظرفیت تخت‌های بیمارستان‌های استان را نیز مورد ارزیابی قرار داد و برای بهبود خدمات در شهرستان‌های دارای موارد بالای ابتلا به کووید۱۹، دستورات لازم را صادر کرد.

او همچنین فعالیت مراکز منتخب درمان سرپایی کروناویروس، آزمایشگاه‌های تشخیصی کووید۱۹و اقدامات کارگروه‌های مختلف ستاد دانشگاهی را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.