سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماهانه ۱۷۰ هزار نسخه الکترونیک در چهارمحال و بختیاری صادر می‌شود

با اجرای جدی طرح نسخه الکترونیک از زمستان پارسال تاکنون یک میلیون و ۳۰۰ هزار نسخه در این قالب در چهارمحال و بختیاری صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمود فروزنده مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای جدی طرح نسخه الکترونیک از زمستان پارسال تاکنون یک میلیون و ۳۰۰ هزار نسخه در این قالب در استان صادر شده است.

او افزود: ماهانه ۱۷۰ هزار نسخه الکترونیک در استان صادر می‌شود که می‌توان گفت این طرح در بخش سرپایی بیش از ۸۰ درصد اجرایی شده است.


بیشتر بخوانید


فروزنده اضافه کرد: این طرح در حال حاضر با مشارکت حدود ۱۰۰ درصد پزشکان طرف قرارداد، ۱۰۰ درصد موسسات طرف قرار داد، بیش از ۹۵درصد پزشکان و درمانگاه‌های خصوصی و ۶۰ درصد مراکز دانشگاهی و دولتی اجرا می‌شود.

او، طرح نسخه‌الکترونیک را مقدمه طرح پرونده الکترونیک برشمرد و ادامه داد: این موضوع نیازمند زمان است، اما با اجرای کامل تحول مهمی در خدمات‌دهی به بیماران و به ویژه ثبت سوابق بیماران شکل می‌گیرد.

فروزنده در ادامه از تداوم خدمات‌دهی به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان امام علی (ع) خبر داد و گفت: ۸۰ تخت از ۱۵۰ تخت بستری بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.

او افزود: این آمادگی وجود دارد تا چنانچه با اوج موج پنجم ویروس کرونا روبرو شدیم و با کمبود تخت روبرو شدیم همانند موج چهارم کلینیک سرپایی در محوطه بیمارستان راه‌اندازی شود.

فروزنده در خصوص قطعی برق و تاثیر آن بر نحوه خدمات‌دهی به بیماران بستری کرونا نیز تصریح کرد: بیمارستان امام علی (ع) مجهز به برق اضطراری است و در زمان خاموشی هیچ مشکلی در این خصوص بوجود نیامد.

او با بیان اینکه از ۷۰۰ پرسنل این نهاد ۲۱۵ نفر تاکنون مبتلا به کرونا شده‌اند، خاطرنشان کرد: تمامی نیرو‌هایی که در شرایط پرخطر بودند واکسینه شدند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.