سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوادکوهی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کمیته وحدت صنعتگران به ۵۸۶ گروه رسید

قائم مقام کمیته وحدت صنعتگران گفت: کمیته وحدت صنعتگران از دی ماه سال گذشته با یک هسته مرکزی در داخل کشور تشکیل شد و در ۳۱ استان و ۱۹ کار گروه به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد که امروز تعداد کار گروه‌ها به ۵۸۶ رسیده است.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل این هفته مسئولان هسته مرکزی کمیته‌های استانی بزرگترین تشکل وحدت صنعتگران ایران مقتدر با ٣١ کمیته و ۵۸۶ کارگروه که در حمایت رئیس جمهور منتخب بسیج شده بودند، کنار هم جمع شدند.

در این جلسه سوادکوهی مسئول کمیته مدیریت اقتصادی و قائم مقام کمیته وحدت صنعتگران کل کشور اظهار کرد: کمیته وحدت صنعتگران از دی ماه سال گذشته با یک هسته مرکزی در داخل کشور تشکیل شد و در 31 استان و 19 کار گروه به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد که امروز تعداد کار گروه ها به 586 رسیده است.

وی افزود: گام اول کمیته وحدت اسلامی انتخابات رئاست جمهوری بود، در گاه دوم مشکلات و معضلات اقتصادی کشور را رسد و بررسی خواهیم کرد و در گام سوم این معضلات موجود را رفع و گزارش آنها را به دولت جدید ارائه خواهیم داد.

در این جلسه متکی رئیس ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی بیان کرد: همکاران ما توانستند به یک جمع بندی مناسبی به وضعیت صنعت در کشور و زخم هایی که به صنعت کشور وارد است، برسند.

همچنین حکیم جوادی از مسئولان کمیته‌های وحدت صنعتگران در پایان مطرح کرد: فعالیت کمیته ما به انتخابات محدود نیست و در زمینه های مختلف اقتصادی فعالیت خواهیم کرد همچنین از کارآفرینان نمونه تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.