سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح پاکسازی مناطق جرم خیز در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از اجرای طرح پاکسازی مناطق جرم خیز همراه با دستگیری ۱۵ سارق طی ۴۸ ساعت گذشته با محوریت پلیس پیشگیری خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، گفت:مأموران انتظامی این فرماندهی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان، با محوریت پلیس پیشگیری، طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان را در جهت مقابله با سارقان و هنجارشکنان در دستور کار قرار دادند.

او افزود: در این طرح با هماهنگی قضایی و با همکاری یگان امداد نیز صورت گرفت، محل اختفای ۱۵ سارق سابقه‌دار را شناسایی، طی عملیاتی منسجم دستگیر و در بازرسی از محل اختفای سارقان، ۲ دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه دوچرخه سواری، ۱۶۶ متر کابل برق سرقتی همراه با قیچی برش سیم، ۶ دستگاه پمپ آب منازل، ۲ دستگاه باتری خودرو، ۴۸۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش، ۲ قبضه سلاح شامل؛ یک قبضه سلاح شکاری و یک قبضه کلت کمری کشف وضبط شد، ۲ باب انبار ضایعاتی نیز به دلیل خرید مال مسروقه پلمب گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه سارقان دستگیر شده در بازجویی با پلیس به ۲۴ فقره انواع سرقت شامل؛ کابل برق، داخل خودرو، منزل همچنین نگهداری سلاح غیر مجاز معترف شدند گفت: علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.