سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی مشکلات فرزندان شاهد شاغل در آموزش و پرورش کرمان

مشکلات فرزندان شاهد شاغل در آموزش و پرورش استان کرمان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان مطرح و بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در  نشست بررسی  مشکلات فرزندان شاهد شاغل در آموزش و پرورش استان کرمان که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، گفت: خانواده شهدا و ایثارگران ارزش‌های انقلاب هستند و باید تکریم شوند.

او با اشاره به حضور مردم در یادواره‌های شهدا و اعتقاداتی که مردم به شهیدان دارند، تصریح کرد: این مهم ارزش و مقام والای شهدا را می‌رساند.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه شهیدان تنها برای خانواده خود نبودند؛ بلکه سرمایه‌های کل جامعه بشریت هستند و تکریم خانواده آن‌ها رسالت اصلی همه‌ مردم و مسئولان است.

او با بیان اینکه فرزندان و خانواده شهدا جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند و حرمت آن‌ها باید حفظ شود، بیان کرد: مشکلات فرزندان شهید شاغل در آموزش و پرورش پیگیری و رسیدگی می‌شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به تغییر رسته اکثر فرزندان شهدا که متقاضی بودند اشاره کرد و گفت: خوشبختانه روند ثبت نام فرزندان شهدا در استان کرمان به خوبی در حال انجام است.

او با اشاره به تقاضای جابه جایی تعدادی از فرزندان شاهد شاغل در آموزش و پرورش استان کرمان  بیان کرد: روند انتقالی فرزندان شاهد شاغل در آموزش و پرورش استان در حال انجام  است و تا جایی که قانون اجازه دهد، انتقال فرزندان شهدا در اولویت برنامه نقل و انتقالات آموزش و پرورش استان قرار دارد. 

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.