سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابوحمزه: گنبد آهنین در مقابل تاکتیک‌های مقاومت در جنگ غزه شکست خورد

سخنگوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد گنبد آهنین در برابر تاکتیک‌های موشکی مقاومت در جنگ اخیر غزه شکست خورد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  فلسطین آنلاین، «ابوحمزه» سخنگوی «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که سامانه پدافند هوایی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در برابر موشک‌ها و تاکتیک‌های مقاومت در جنگ اخیر غزه شکست خورد و مقاومت بر اشغالگران صهیونیست غلبه کرد.

او در مصاحبه‌ای با شبکه الجزیره گفت: مقابله ۹۰ درصدی گنبد آهنین با موشک‌های مقاومت تنها یک دروغ برای ایجاد امنیت در جبهه داخلی اسرائیل است. گنبد آهنین در مقابله با موشک‌های مقاومت شکست خورد، این موشک‌ها به عمق اسرائیل رسید و به دقت به اهداف برخورد کرد.

ابوحمزه تأکید کرد: موشک‌های مقاومت به عمق اراضی اشغالی بویژه تل‌آویو، هرتزلیا، نتانیا و بئرالسبع رسیدند و در تحقق دستاورد‌های نظامی موفق عمل کردند.

او افزود: بر خلاف ادامه محاصره غزه از سوی رژیم صهیونیستی، این موشک‌ها ساخت داخل و تولید سرایاالقدس بود و برخی از موشک‌ها هنوز به کار نگرفته شده‌اند و از آن‌ها رونمایی نشده است.

ابوحمزه گفت: مقاومت در نبرد یازده روزه شمشیر قدس تاکتیک جدید ومتفاوتی نسبت به نبرد «بنیان المرصوص» که جنگی ۵۱ روزه در سال ۲۰۱۴ بود، به کار گرفت و همان دستاورد را محقق کرد. بدین صورت که گاهی حتی تا ۱۰۰ موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک می‌شد و این اقدام از توانایی گنبد آهنین به شدت کم می‌کرد.

سخنگوی سرایا القدس تاکید کرد که این تاکتیک جدید در راستای کم کردن از توانایی گنبد آهنین بود. گاهی اوقات قبل از هدف گرفتن مناطق اشغالی به اطلاع مقاومت می‌رسید که در مکان مورد نظر کودک وجود دارد و مأموریت متوقف می‌شود. دشمن به خوبی می‌داند ما چه می‌گوییم.

در عملیات شمشیر قدس، گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه بیش از چهار هزار موشک و راکت به سوی سراسر اراضی اشغالی شلیک کردند که کابینه رژیم صهیونیستی را مجبور به اعلام آتش‌بس کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۲ تير ۱۴۰۰
تا حماس به قدرت بازدارندگی کامل نرسد اسراعیل از فلسطین اشغالی فرار نمیکند
باید حماس مانند حزب الله نیرومند شود که به راحتی اسراعیل را شخم بزند
انصارااله هم باید موشکهای بالستیک انبوه تولید کند و عربستان سقوتی را شخم بزند که جنگ تمام شود