سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتح آبادی: هر تیمی که از تک موقعیت خود بهره ببرد، می‌تواند برنده دربی شود

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص دیدار دربی استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

غلامرضا فتح آبادی پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دربی روز پنجشنبه میان تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس گفت: این دربی، چون تک بازی است، برای هر ۲ تیم اهمیت زیادی خواهد داشت. پرسپولیس ستاره‌های زیادی دارد و خلعی در این وجود ندارد و نبود آل کثیر و کامیابی نیا، ضرری به سرخپوشان وارد نمی‌کند. استقلال هم در این دیدار با تمام وجود بازی خواهد کرد. سهمیه آسیایی آبی پوشان قطعی شده و آن‌ها می‌توانند با خیال راحت تری پا به این دیدار بگذارند.

او افزود: دربی همیشه برای هواداران و بازیکنان هر ۲ تیم، حیثیتی بوده است. فکر می‌کنم هم مجیدی و هم گل محمدی، به دنبال ارزیابی یکدگیر باشند و دیدار درگیرانه‌ای را شاهد باشیم. پیش بینی می‌کنم ۲ تیم از اشتباهات فردی هم به گل برسند. امیدوارم دیدار تماشاگر پسند و به دور از حواشی را شاهد باشیم. ان شا الله هر تیمی که بهتر بازی کند و حقش برد باشد، به مرحله بعدی صعود کند.

او در مورد ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در این دیدار اظهار کرد: در پرسپولیس همه بازیکنان خوب هستند و کیفیت بالایی دارند، اما ترابی نسبت به بقیه بهتر است. اگر استقلال بتواند ترابی و عالیشاه را مهار کند و اجازه نفوذ به این ۲ نفر را ندهد، کار پرسپولیس سخت خواهد شد. برای استقلال هم قایدی می‌تواند نتیجه را برای آبی پوشان برگرداند. امیدوارم ترابی و قایدی، روز پر فروغی را تجربه کنند و از تکنیک خودشان استفاده کنند.

فتح آبادی در خصوص پیش بینی خود از نتیجه این دیدار گفت: ۲ تیم در این دیدار محتاط بازی خواهند کرد. هر تیمی که از تک موقعیت خود بهره ببرد، می‌تواند برنده دربی شود. استقلال و پرسپولیس از هم شناخت کافی دارند. نتیجه این دیدار غیر قابل پیش بینی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.