سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید برای توسعه روستا‌ها

از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید برای طرح روستای بدون بیکار در خوزستان استفاده می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق شیخی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امیدیه گفت: ایجاد توانمندی اجتماعی روستائیان از راه توسعه گردشگری و صنایع‌دستی، ممکن است نقش مهمی در غلبه بر انگاره‌های توسعه نیافتگی و نیز بهبود تعاملات و ارتباطات اجتماعی ساکنان این نواحی داشته باشد.

او افزود: باهدف توانمندسازی و اشتغالزایی روستائیان و عشایر در موضوع صنایع‌دستی و گردشگری، برنامه‌های هدفمندی از جمله آموزش، ترویج و توسعه صنایع‌دستی و آگاهی‌سازی برای گردشگری روستایی و ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی و استفاده از مزایای این حوزه را در دستور کار دارد.

شیخی بیان داشت: برای تحقق و عملی شدن همه این فرآیندها، مقرر شد بعد از شناسایی افراد و ارزیابی‌های لازم از سوی اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و فرمانداری، بخشداری و دهیاری روستای امیرالمومنین، افراد واجد شرایط برای دریافت تسهیلات، به صندوق کارآفرینی امید معرفی شوند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امیدیه تصریح کرد: امید است با توسعه این روند، شاهد اجرای طرح‌های پایدار روستای بدون بیکار و هدفمند اشتغالزایی در دیگر روستا‌های امیدیه باشیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.