سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار مهاباد:

تخلف یک فرد را نباید به کل جامعه اشاعه داد

خدرلو با اشاره به برخی اظهار نظر‌ها در مورد تخلفی که در یک واحد صنفی مهاباد صورت گرفته است، گفت: به هیچ عنوان نباید تخلف فردی را به همه اعضای یک جامعه اشاعه داد.

عارف خدرلو فرماندار مهاباد با تشکر از دستگاه قضایی در برخورد قاطع و به موقع با واحد صنفی متخلف در این شهرستان، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: شهرستان مهاباد از گذشته‌های دوره همواره به عنوان یک شهر مهم فرهنگی در کشور شناخته شده است و مقام معظم رهبری نیز از آن به عنوان "شهر انسان‌های هوشمند" یاد کرده اند.

او افزود: اتفاق افتاده برای همه مردم مهاباد رویدادی ناراحت کننده بوده و با خاطیان آن نیز برخورد شده است.

خدرلو با بیان اهمیت عفاف و حجاب در جامعه بیان کرد: نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نیازمند هماهنگی تمام دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی و تک تک اعضای خانواده‌ها است.

فرماندار مهاباد ادامه داد: با توجه به تبلیغات منفی و هجمه‌های ضد فرهنگی، ارائه الگو‌های مناسب برای بانوان می‌تواند نقش مهمی در مقابله با برنامه ضد فرهنگی برای مخدوش نمودن شان زنان و کم رنگ کردن حجاب در جامعه ایفا کند.

او با بیان اینکه دشمن با به راه انداختن جنگ نرم درصدد ضربه زدن به نظام است، اضافه کرد: دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی باید برای خنثی ساختن این دسیسه دشمنان تحرک بیشتری از خود نشان دهند که در این میان نقش صدا و سیما می‌تواند پررنگتر باشد.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.