سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان:

هدف از ایجاد منطقه ویژه اقتصادی بانه مبادلات مرزی است

جعفری گفت: هدف نهایی از ایجاد منطقه ویژه اقتصادی، تولید، اشتغالزایی و صادرات و رونق اقتصادی در استان کردستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، خالد جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان ظهر امروز در جلسە شورای راهبری منطقه ویژه اقتصادی در سنندج اظهار کرد: هدف نهایی از ایجاد منطقه ویژه اقتصادی، تولید، اشتغالزایی و صادرات است.

اوخاطرنشان کرد: در راستای تحقق و دستیابی بە این اهداف از حضور سرمایە‌گذاران توانمند ملی و خارجی استقبال می‌کنیم.

جعفری با انتقاد از اینکه امتیازی در منطقه ویژه اقتصادی بانه برای افراد بومی دیده نشده است، گفت: استقرار واحد‌های تولیدی رونق اقتصادی و توسعە صادرات در منطقه مهم‌ترین اولویت ما است از این رو باید شرایط برای ورود سرمایه‌گذاران مهیا شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان عنوان کرد: در راستای جذب سرمایه‌گذاران توجه به تبلیغات مناسب و گسترده در همه سطوح ضروری است.

او با تاکید براین نکته که باید مردم با ظرفیت‌ها و امتیازات منطقە ویژە اقتصادی بیشتر آشنا شوند، اضافه کرد: ۲۵۰ میلیارد ریال برای احداث فاز اول منطقە ویژە اقتصادی بانە هزینه شده است.

جعفری افزود: درخواست متقاضیان برای سرمایە‌گذاری و کار در منطقە ویژە در اسرع وقت بررسی می‌شود و متقاضیان باید در مدت زمان یک ماە نسبت بە پیگیری شروع فعالیت اقدام کننددر غیر اینصورت بصورت اتوماتیک حذف خواهند شد و متقاضیان دیگر در اولویت قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.