سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر دفاع یمن: صنعاء راهبرد نظامی جدیدی دارد

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن اعلام کرد صنعاء راهبرد نظامی جدیدی دارد و به توانایی‌های بسیاری مجهز شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سرلشکر ستاد محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در صنعاء فاش کرد یمن راهبرد نظامی جدیدی در اختیار دارد.

او گفت: این راهبرد جدید نظامی برای همگامی با تحولات ملی و قومی مشترک در کشور است. محتوای این راهبرد نیز مبتنی بر آمادگی است که موجب دفاع و حمایت از حاکمیت ملی و دفاع از آرمان‌های سرنوشت ساز امت می‌شود.

العاطفی در مصاحبه با خبرگزاری سبأ یمن افزود: جمهوری یمن برای هفتمین سال دارای توانایی‌ها و امکانات دفاعی و تهاجمی در سطوح مختلف بسیج، تاکتیکی، آموزشی و تسلیحاتی است که در زمانی کوتاه به دست آمده است و یمنی‌ها را قادر می‌سازد از امتیاز ترسیم سیاست و تصمیم گیری حاکمیتی بدون سلطه، وابستگی و قیمومیت برخوردار باشند و این سر فصل حاکمیت و عزت و نیز نتیجه ثبات، خردورزی، فداکاری و پایداری ملی است.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن الکید کرد که یمن با پیروزی‌های عظیم خود امروز در آستانه یک مرحله سرنوشت ساز و استوار قرار گرفته است که تأثیرش بسیار فراتر از تصور محاسبات اشتباه متجاوزان خواهد بود.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در هفته اخیر پیشرفت‌هایی در استان البیضاء و مأرب داشتند و توانستند چندین شبکه تروریستی را در مناطقی از استان‌ها منهدم کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۴:۵۸ ۲۵ تير ۱۴۰۰
لطفا برای امتیاز واقعیربیشتر عملیات پهبادی درعمق خاک انجام دهید