سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی تصفیه خانه دراسله سوادکوه در پیچ و خم اعتبار

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: راه‌اندازی کامل تصفیه خانه دراسله سوادکوه حدود ۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،بهزاد برارزاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در سوادکوه با بیان اینکه در جلسه اخیر استانداری دغدغه ایجاد تصفیه‌خانه دراسله سوادکوه مطرح شد و فریاد اعتبار‌خواهی برای آن داشتم، گفت:سازه تصفیه‌خانه دراسله سوادکوه آماده است و برای راه‌اندازی کامل آن، حدود ۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

او با اشاره به اینکه محصور کردن مسیر انتقال آب دراسله سوادکوه اولویت موقت ما است که با همکاری اهالی قابل اجراست، افزود:جلسه‌ای را در هفته‌های اخیر با نماینده مجلس و اهالی و مسؤولان مرتبط برای مدیریت مسیر آب‌رسانی سوادکوه برگزار کردیم.

برارزاده گفت: ساخت پل برای جلوگیری از تردد داخل آب و ساخت سرویس بهداشتی انجام شد و آمادگی احداث فنس دو طرفه به منظور محصور‌کردن مسیر آب را داریم که به همکاری اهالی نیاز است.

او از رایزنی برای تهیه صورت‌جلسه موافقت اهالی برای اقدامات حفاظتی در دفتر استان خبر داد و افزود: نتیجه تست‌گیری واحد کیفی استان بیانگر وضعیت کیفی گذشته آب است و از روستا‌های پایین‌دست هم تست‌گیری شد که آلودگی ثبت نشد.

مدیر عامل آبفای مازندران، گفت: با ایجاد تصفیه‌خانه در دراسله سوادکوه، شاهد ایجاد آزمایشگاه در مبدا و در شهر‌های شهرستان و جلوگیری از آلودگی‌های مختلف خواهیم بود و در حال حاضر هم دو نگهبان در دراسله مستقر هستند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.