سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد؛

هدیه ۲۵ میلیون تومانی بهزیستی به ورزشکاران اعزامی به مسابقات پارالمپیک توکیو ۲۰۲۱

قبادی دانا گفت: افراد دارای معلولیت ثابت کردند که می توانند به عنوان نماینده شایسته جمهوری اسلامی ایران در تیم پارالمپیک قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در بازدید از تمرین ورزشکاران پارالمپیکی اظهار کرد: به دیدار عزیزانمان در تیم آماده‌سازی پارالمپیک تیراندازی، والیبال نشسته و همچنین تیم جودو آمدیم.
 
وی افزود: جهت عرض قدردانی و خدا قوت به این عزیزان آمدیم انرژی بگیریم و به این عزیزان با وجود اینکه هنوز در پارالمپیک شرکت نکرده اند، امید دهیم.
 
وی در ادامه عنوان کرد: اما همین که افراد دارای معلولیت ثابت کردند این توانایی را دارند که بتوانند به عنوان نماینده شایسته جمهوری اسلامی ایران در تیم پارالمپیک قرار بگیرند شایسته قدردانی و سپاس هستند.

وی بیان کرد: خدمت این افراد رسیدیم و هدیه ناقابلی از سازمان بهزیستی برای اعضای تیم منتخب پارالمپیک رشته‌های مختلف اعزامی به مسابقات پارالمپیک توکیو ۲۰۲۱ خواهیم داشتیم.
 
قبادی دانا افزود: به حساب هر یک از این عزیزان مبلغ ۲۵ میلیون تومان تا قبل از اعزام به توکیو واریز خواهد شد.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: امیدواریم که مدال‌های رنگارنگ را که باعث افتخار جمهوری اسلامی ایران است کسب کنند که در این صورت نیز حتما وزارت ورزش و سایر مجموعه‌ها قدردانی لازم را از این عزیزان خواهند داشت.
 
وی در پاسخ به اینکه آیا سازمان بهزیستی همچنان حمایت‌ها را ادامه خواهد داد گفت: بله، ما شاهد هستیم که حدود ۶۴ نفر از افراد دارای معلولیت امسال در المپیک توکیو ۲۰۲۱ که با یک سال تاخیر شکل می‌گیرد شرکت خواهند کرد.
 
وی در ادامه بیان کرد: در سال‌های گذشته نیز از این حمایت‌ها وجود داشته و ما سعی کردیم این حمایت‌ها را تقویت کنیم، در کنار این افراد قرار گرفتن برای ما باعث انرژی و امید خواهد بود.
 
وی تاکید کرد: افرادی که محدودیت‌های جسمی ندارند هم با دیدن این عزیزان روحیه و امید می‌گیرند و این نشان می‌دهد که محدودیت‌هایی که در اثر مشکلات جسمی برای آن‌ها به وجود آمده مانع درخشش آن‌ها در عرصه جهانی نیست و می توان با داشتن محدودیت‌های جسمی و حرکتی در عرصه ورزش درخشید و برای کشور افتخار آفرینی کرد.
 
قبادی دانا در رابطه با فعالیت‌هایی که تا کنون صورت گرفته بیان کرد: ما سعی کردیم مکان‌های ورزشی و سالن‌های ورزشی که در سازمان بهزیستی هستند را برای افراد دارای معلولیت اختصاص دهیم.
 
وی گفت: در زمینه تقویت ورزش همگانی برای افراد دارای معلولیت فعالیت‌های خوبی در سازمان بهزیستی شکل گرفته است تا باعث نشود افراد دارای معلولیت در شهر‌ها و روستاها، در کنج خانه‌ها بمانند بلکه بتوانند به عرصه اجتماع ورود پیدا کنند.

قبادی دانا افزود: تمام تلاش ما بر این است که زمینه‌های لازم برای حضور افراد دارای معلولیت در عرصه اجتماع را فراهم کنیم. با مناسب سازی فضا‌های فیزیکی در محیط ورزشی فرهنگی، هنری و اجتماعی سعی کردیم شرایط خوبی  را به وجود آوریم .
 
وی افزود: در جشنواره‌های ورزشی برای ورزش همگانی و همچنین ورزش قهرمانی برای افراد دارای معلولیت تلاش میکنیم که بتوانند در عرصه‌های ورزشی جهانی و ملی بدرخشند.
 
قبادی دانا اظهار کرد: در روز‌های گذشته شاهد بودیم تیم ناشنوایان و کشتی آزاد ناشنوایان حائز رتبه نایب قهرمانی در مسابقات کشتی شد و امیدواریم که این عزیزان بتوانند رتبه‌های برتر در پارالمپیک توکیو را کسب کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پارالمپیک ، معلولیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.