سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۳۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه

همزمان با روز ازدواج ۳۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه اهدا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جعفر صباغیان معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت : بر اساس رسالت مهمی که کمیته امداد در خصوص بحث تامین جهیزیه زوجین تحت پوشش برعهده دارد تلاش می‌کند با همکاری خیرین اقلام اولیه یک زندگی آسان را برای زوجین تامین کند.

او گفت : امروز هم در استان کرمانشاه با همت خیرین ۳۲۰ سری جهیزیه تهیه شده که همگی تولید داخل کشور هستند.

صباغیان با بیان اینکه هرسری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی است، افزود: این اقلام شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباس شویی و جاروبرقی است.

او هزینه صرف شده برای خریداری هر سری جهیزیه را ۱۵ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این مبلغ با توجه به تخفیفاتی است که تولیدکنندگان برای مددجویان اعمال کرده اند و قیمت واقعی این اقلام در بازار آزاد حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان است.

محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به توزیع بخش عمده این ۳۲۰ سری جهیزیه در دو روز گذشته، گفت: برای اینکه هزینه حمل بار به زوجین تحمیل نشود، جهیزیه‌ها با خودرو‌های سپاه و ارتش به شهر‌های مختلف استان ارسال شده است.

او افزود: در هر شهرستان بطور میانگین حدود ۲۰ تا ۳۰ سری جهیزیه توزیع کرده ایم و اولویت بندی بر اساس تاریخ عقد و شرکت در کلاس‌های آموزشی آمادگی ازدواج بوده است.

رخصی با بیان اینکه امسال این دومین برنامه اهدای جهیزیه به زوجین مددجو است، گفت: یک مرحله اهدای جهیزیه در ابتدای سال و همزمان با میلاد باسعادت حضرت زینب (س) داشتیم که ۱۳۷ سری جهیزیه در این مرحله اهدا شد.

او با تاکید بر ادامه روند اهدای جهیزیه به زوجین مددجو در طول سال گفت: تمام تلاش ما این است با تامین اقلام اولیه زندگی بتوانیم شرایط را برای شروع یک زندگی ساده تسهیل کنیم.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.