سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقویت و توسعه شبکه پرسرعت همراه اول در روستاهای آبادان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت:با نصب و راه اندازی دکل جدید تلفن همراه، شبکه ارتباطی همراه اول در سه روستای آبادان تقویت شد و روستاییان از اینترنت پرسرعت همراه اول بهره مند شدند.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:به منظور توسعه و تقویت شبکه ارتباطی همراه اول و به منظور استفاده بهینه و ارائه شبکه همراه پرسرعت و با کیفیت و با هدف رفع نیازهای مردم و در راستای جلب رضایت مندی مشترکان، شبکه ارتباطی همراه اول در روستاهای آبادان با نصب دکل جدید پرسرعت رمیله با تکنولوژی 2G، 3G و 4G  توسعه و ارتقا یافت.

او افزود:با نصب و راه اندازی سایت پرسرعت جدید رمیله، پوشش آنتن دهی در روستاهای رمیله، سیدحسن حکیم و مغیطیه تقویت شد و مشترکان این مناطق از پوشش شبکه ای مطلوب و  سرعت در ارسال و تبادل داده های صوت و تصویر مبتنی بر تلفن همراه برخوردار شدند.

گفتنی است پروژه فاز ۸ توسعه ارتباطات سیار در سطح استان، بر اساس زمان بندی و در موعد مقرر با هدف بهبود و تقویت پوشش آنتن دهی و ارائه شبکه ارتباطی همراه با کیفیت مطلوب و دیتای پرسرعت به هم استانی ها در حال انجام  است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.