سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه میلیاردی برای قاچاقچی گوسفند در لارستان

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از صدور حکم به ضبط دام قاچاق به نفع دولت و جریمه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی برای قاچاقچی گوسفند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا سالاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی شهرستان لارستان در هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه تریلی مشکوک که با متوقف کردن و بازرسی از آن تعداد ۹۹ راس احشام به ظن قاچاق کشف و ضبط کردند.

او، با اشاره به بازداشت راننده تریلی و ارجاع موضوع به شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان، تصریح کرد: با دفاعیات بلاوجه متهم و همچنین نظربه یک دست و یکسان بودن دام‌های مکشوفه که همگی حاکی از انتقال دام به قصد قاچاق به خارج از کشور بود، تخلف متهم محرز و مسلم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط دام مکشوفه به نفع دولت و جریمه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی متهم صادر کرد.

سالاری اضافه کرد: شماره تماس ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ به طور شبانه روزی شکایت‌ها و گزارش‌های شهروندان را ثبت می‌کند و پیگیری گزارش‌های دریافتی در دستور کار گشت‌های مشترک قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.