سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسارت محصولات از دست رفته کشاورزان چه زمانی پرداخت می‌شود؟

حدود یک ماه پیش بود که بدون اطلاع کشاورزان آب رودخانه بهمنشیر شور شد و این موضوع باعث شد که آنها خسارات سنگینی را متحمل بشوند.

محمد آلاله معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت : تاکنون ۸۱۰میلیارد تومان خسارت مربوط به باغات را وارد سامانه کرده ایم و بیش از ۴۸۰میلیارد تومان خسارت به باغداران پرداخت شده است و مابقی به زودی پرداخت می شود البته روند تعیین تکلیف خسارت ها در استان ادامه دارد.

او ادامه داد: تا خرداد ماه امسال حدود ۲۱هزار هکتار از باغات ،محصولاتشان را بیمه کردیم و بیمه نامه آنها تا ۳۰مهرماه امسال ادامه دارد .

آلاله در خصوص نحوه دریافت خسارت بیان کرد:افرادی که خسارتشان به صورت انفرادی است می توانند از کد دستوری که در بیمه نامه آنها درج شده استفاده کنند و در شرایط کرونایی حتی مراجعه حضوری نداشته باشند و همکاران بنده موضوع را حتما پیگیری خواهند کرد.

این مقام مسئول افزود:ما ۱۱عامل را تحت پوشش بیمه قرار داده ایم که تنش آبی مستقیم شامل بیمه نمی شود بلکه به طور غیر مستقیم و خشکیدگی خوشه و عوامل دیگر،  نیاز به تحت پوشش بیمه دارند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.