سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لحظه‌شماری هواداران شاهین بوشهر برای صعود تیمشان به لیگ برتر فوتبال

هواداران تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر امشب با هیجان فراوان بازی تیمشان را در برابر فجر سپاسی که از آن به عنوان فینال لیگ یک یاد می‌شود دنبال خواهند کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، یکی از دیدارهای یک هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور، امشب در شیراز برگزار می‌شود و شاهین شهرداری بوشهر در این بازی مهمان فجر سپاسی صدرنشین خواهد بود.

برخی از این مصاف به عنوان فینال لیگ یک در یک هفت مانده به پایان این رقابت‌ها یاد می‌کنند.

اگر چه شاهین در رده چهارم جدول است اما با فجر فقط یک امتیاز فاصله دارد.

 شاهین شهرداری بوشهر برای صعود به لیگ برتر باید در این بازی پیروز شود.

  رقابت در بالای جدول لیگ، میان تیم‌های فجر سپاسی شیراز، هوادار و بادران تهران  با ۵۴ امتیاز و شاهین شهرداری بوشهر با ۵۳ امتیاز فشرده است و پیش‌بینی اینکه کدام دو تیم به لیگ برتر صعود خواهند کرد، دشوار است.


بیشتر بخوانید


داوود مهابادی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر که سرمربی‌گری فجر سپاسی را در کارنامه دارد، آخرین بار با تیم گهر دورود به لیگ برتر صعود کرده و منتظر است تا یک بار دیگر این تجربه را با سفیدپوشان بوشهری تکرار کند.

او هفته پیش پس از پیروزی برابر گل ریحان البرز گفت: یک بازی مهم در شهر شیراز داریم که ان‌شاءالله با لطف خدا و تلاش بچه‌ها بتوانیم با تفکر و شرایط ذهنی خوب بازیکنان، بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم. کلید تمام بازی‌های ما بازی برابر فجرسپاسی است.

کانال باشگاه شاهین شهرداری بوشهر برای روحیه بخشی به بازیکنان این تیم به تازگی نماهنگ ویژه باشگاه را تولید و منتشر کرده که در آن به موفقیت‌های تیم و سال‌های حضورش در لیگ برتر اشاره شده است.

دیدار فجر سپاسی شیراز و شاهین شهرداری بوشهر ساعت ۱۹:۳۰ امروز برگزار می‌شود و شیرازی‌ها با لباس زرد و بوشهری‌ها با لباس سفید به میدان خواهند رفت.

داوروسط این بازی کوپال ناظمی است، کمک‌هایش، حسن ظهیری و تورج عیوض محمدی، داور چهارم حسین زیاری و ناظر داوری ایرج نظری هستند.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.