سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

کتاب «حجاب؛ آزادی یا اسارت» منتشر شد

کتاب «حجاب؛ آزادی یا اسارت» اثر افسانه کیان مهر در نشر آریترین منتشر شد.

جلال صابری نژاد، مدیر مسئول انتشارات آریترین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کتاب جدید این انتشاراتی گفت: متاسفانه صنعت نشر ما در یک رکود کامل به سر می برد برای همین انتشارات آریترین تنها توانسته است یک کتاب جدید با عنوان «حجاب؛ آزادی یا اسارت» را به قلم افسانه کیان مهر منتشر کند. در این اثر به قوانین کشور ما درباره حجاب پرداخته می‌شود و نویسنده این بحث را از منظر قوانین اسلامی بررسی کردند.


بیشتربخوانید


 

وی افزود:  جامعه ما در شرایط کنونی تحت دو عامل نابرابری اقتصادی و گسترش بیماری کرونا در موج پنجم قرار دارد. برخی شهر‌ها از نظر میزان شیوع کرونا در وضعیت قرمز هستند؛ از این رو برخی مشاغل از جمله کتابفروشی‌ها در این شهر‌ها تعطیل هستند.

مدیرمسئول انتشارات آریترین ادامه داد: از یک سو جامعه ما شرایط اقتصادی ناپایداری دارد از سوی دیگر مشکلات اساسی حوزه نشر از جمله گرانی کاغذ و دیگر ملزومات چاپ هنوز برطرف نشده است. برگزار نشدن نمایشگاه فیزیکی کتاب هم باعث شد نقدینگی مورد نیاز به صنعت نشر تزریق نشود.

صابری نژاد با اشاره به حجم مبادلات کتاب در نمایشگاه فیزیکی کتاب بیان کرد: حجم مبادلات در نمایشگاه فیزیکی کتاب بیشتر از نمایشگاه مجازی بود و از سوی دیگر بسیاری از ناشران یا تعدیل نیرو کردند یا از ادامه کارشان دست کشیدند. تمام این مسائل به بررسی نیاز دارد.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.