سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار اشتری:

۲۶ دستگاه در حوزه عفاف و حجاب مسئول هستند/دستگاه‌های مرتبط به وظایف خود عمل نکردند

فرمانده ناجا گفت:در مورد موضوع عفاف و حجاب ۲۶ دستگاه مسئول هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در مراسم اختتامیه جشنواره گوهر فاطمی با تبریک روز ازدواج اظهار کرد: در موضوع عفاف و حجاب نیروی‌های مسلح و انتظامی سهم خوبی دارند و اصل عفاف و حجاب در جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه‌ای دارد.

سردار اشتری بیان کرد: برای امر عفاف و حجاب باید تمام دستگاه‌های مسئول پای کار آیند و شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره موضوع عفاف و حجاب ۳۰۰ مصوبه دارد و ۲۶ دستگاه در این حوزه مسئول هستند و باید سوال شود دستگاه‌های مسئول درباره این امر مهم تا کنون چه کار‌هایی کرده اند.

متاسفانه تا امروز دستگاه‌های مسئول یا پای کار نیامده اند و یا با جدیت کاری انجام نداده اند.

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی ماموریت امر به معروف و نهی از منکر را دارد و حافظ جان و مال و ناموس مردم است. اقدامات سلبی و ایجابی ناجا ناشی از ماموریت نیروی انتظامی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است.

سردار اشتری بیان کرد: بار‌ها در جلساتی که مسئولان حضور داشتند اعلام کرده ایم که همه دستگاه‌ها باید پای کار بیایند، اما اگر این کار را نکنند نیروی انتظامی از انجام وظایف خود کوتاهی نمی‌کند.

وی گفت: نیروی انتظامی با آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها بیشتر از دستگاه‌های دیگر درگیر است و کار‌های علمی زیادی در این حوزه انجام داده است که این مطالعات نشان می‌دهد در هر منطقه‌ای که عفاف و حجاب بیشتر رعایت می‌شود، ناهنجاری‌های اجتماعی کمتر است و زنان و دخترانی که رعایت حجاب را کرده اند کمتر در معرض خطر بوده اند.

فرمانده ناجا گفت:در ترویج عفاف و حجاب باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ناجا ، حجاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.