سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح جبران وتثبیت یادگیری دانش آموزان در کردستان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان دارای افت تحصیلی در تابستان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، صدیقه عبدالهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: طرح جبران و تثبیت یادگیری برای دانش آموزان ابتدایی  دارای سطوح عملکرد تحصیلی نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول و با هدف مداخله آموزشی و جبران یادگیری دانش آموزان دارای افت تحصیلی انجام می‌شود.

عبدالهی بازه زمانی اجرای طرح را از روز شنبه ۱۹ تیرماه تا چهارشنبه سوم شهریور ماه ۱۴۰۰ به میزان دو جلسه آموزشی در هر هفته و جمعا ۱۴ جلسه آموزشی عنوان کرد وافزود: این طرح در تمام مدارس ابتدایی برای دانش آموزان دارای سطوح عملکرد نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول لازم الاجرا می‌باشد.

او با بیان اینکه در همین راستا کمیته تخصصی آموزشی و پرورشی در سطح استان با هدف مداخله آموزشی و جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان دارای افت تحصیلی به منظور تعمیق یادگیری و تقویت بنیه علمی این دانش آموزان تشکیل شده است، اظهار داشت: کمیته‌های متناظر در سطح شهرستان‌ها و مناطق و هم چنین مدارس با حضور اعضای شورای مدرسه تشکیل و برنامه‌های ابلاغی، اجرایی می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان به مخاطبین طرح نیز اشاره کرد و گفت: دانش آموزان دوره اول ابتدایی دارای سطوح عملکرد نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول در دروس فارسی و ریاضی و دانش آموزان دوره دوم ابتدایی دارای سطوح عملکرد نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول در دروس فارسی، ریاضی و علوم تجربی مشمول این طرح هستند.

عبدالهی بیان کرد: شهرستان‌ها و مناطق می‌توانند بر اساس تفاهم نامه سه جانبه بین آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و سازمان بسیج دانشجویی از پتانسیل دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نیز در اجرای طرح استفاده کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.